אז מה בדיוק קורה בטיזר טריילר של משחכ"ס?

פירקתי את הטריילר ל-20 תמונות. לא מאד איכותיות. תוכלו למצוא יותר תמונות, ובאיכות טובה יותר – אם כי לא לפי הסדר – כאן. עבר הרבה זמן מאז שקראתי את הספר הראשון, כך שאשמח להערות ותיקונים.

יש אור ביער. יערות הצפון, אני מניח. הם חוזרים שוב ושוב בקליפ (כל התמונות: HBO)

האור נמוג, ומותיר אחריו יער

עורב נוחת. על וינטרפל?

שני גברים נלחמים. מול קהל. אצל דרוגו?

שוב היער

סטארקים רוכבים

השניים ההם עדיין נלחמים

רוכב בודד ביער

עורב - אני חושב - בודד ביער

אדארד סטארק. ו... רוב? והאם החרב שלו תקועה בזאב?

שלוש נשים. לא ממש לבושות

שובו של הרוכב הבודד ביער

החורף מגיע. אדארד סטארק אומר את זה ברקע

הרוכב הבודד עדיין רוכב

והנה הוא מקרוב. והוא די ילד. בראן?

משחקי הכס

פרשים רוכבים. או לפחות סוסים דוהרים

גארד? זאת סצנת הפתיחה?

וזה סר ויימאר רויס

2011. עוד יותר מדי זמן

אודות דידי חנוך

עורך וואלה! TECH לשעבר, עורך סדרות המד"ב של אופוס ומודן לשעבר. מתרגם. אוהב גאדג'טים ואינטרנט. ובעיקר גאדג'טים שיש בהם אינטרנט.

פורסמה ב-יוני 14, 2010, ב-מד"ב ותויגה ב-. סמן בסימניה את קישור ישיר. 8 תגובות.

  1. הלוחמים נראים לבושים שריון אבירים, אני מהמר שהם לא מהאינדיאנים של דרוגו אלא חלק מתחרויות הימין או סתם שני אבירים שמתאמנים בחצר.

  2. מצד אחד, זה נראה נהדר, ומכיוון שהעלילה כבר ידועה מראש והיא אידיאלית לסדרה כזאת, יש לזה פוטנציאל להיות הסדרה הכי טובה ever.

    מצד שני, זאת בדיוק הבעיה. אני לא יודע איך אני אתייחס לסדרה שאת כל העלילה שלה אני יודע מראש.נכון, גם בסרטי "שר הטבעות" ו"הארי פוטר" ידעתי את העלילה מראש, אבל הם היו ספקטקלים. שווה לצפות רק כדי לראות איך הסצינות שדמיינת נראות על המסך. אבל שאוש"ק הוא מוכוון-עלילה ולא מוכוון-ספקטקל, וממילא ל-HBO אין תקציב של סרט הוליוודי לשפוך על כל פרק. סדרת טלויזיה אמורה למשוך אותך כל שבוע לרצות לראות מה יקרה אחר כך, ואני לא יודע עד כמה זה יעבוד אם אני כבר יודע בדיוק מה יקרה אחר כך. אז זאת נראית כמו הסדרה הכי טובה Ever לאנשים שלא קראו את הספרים.

    (אה, והם הולכים לשנות את שם הסדרה כל עונה?).

    • אין ספק שחוויית הצפיה תהיה שונה למי שקרא את הספרים ולמי שלא. אבל אותי זה לא מטריד. ראשית, כי זה לא יהיה זהה לגמרי. כבר בפיילוט הוסיפו דמות. לטלויזיה צרכים משלה. ואילוצים משלה. וחוצמזה, אני רוצה לראות את סצנות המפתח. ראיתי אותן בדמיון שלי, ועכשיו אני רוצה לראות אותן על מסך. ועוד חוצמזה, אתה באמת זוכר הכל? כי אני לא. הספרים כל כך סבוכים, כל כך עמוסים, שקשה מאד לזכור הכל. מרטין לא זוכר הכל.

      ולא נראה לי שישנו את שם הסדרה כל עונה. אני חושב שההחלטה היא שזה פשוט שם טוב יותר, וקשה לי להתווכח איתה.

  3. זה לא רוב ליד שון בין, זה תיאון גרייג'וי שמשוחק ע"י אלפי אלן.

  4. היי, זה לא בראן אלא וויל (המסכן).
    ועכשיו מה שחשוב באמת – אני מאוד מצפה לראות מה יעשו HBO מסדרת הספרים המצוינת הזו, וזה בעצם מניע את העניין שלי בסדרה. זה שאני מכירה היטב את הסיפור? מצוין, הבעיה היחידה תהיה להשתדל לא לספיילר לחברים :)

כתיבת תגובה

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

הצטרפו אל 1,997 שכבר עוקבים אחריו

