דידי צופה באיידול

דידי צופה באיידול

והנה זה מתחיל. עברו האודישנים, ונגמר השלב שבו למישהו אכפת באמת ממשהו שרנדי אומר או חושב. שלב חצי הגמר איתנו, ובשבועות הקרובים יעופו ארבעה מתמודדים כל שבוע. אחרי השבוע, אין מנוס מלומר שטוב שכך. יש לא מעט מתמודדים (בעיקר מתמודדות) ראויים העונה, אבל הלא טובים ממש לא טובים. אשמח לשכוח במהרה מתמודדים כמו ג'רמיין וטים, ששרידתם השבוע היתה מעט תמוהה. הדבר היחיד שמעודד אותי הוא שהיסטורית, השבוע הראשון הוא בעייתי. לא מעט מתמודדים מצוינים החלו לבלוט רק בשבוע השני והשלישי. מי יודע, אולי אפילו ג'ון פארק יכבוש אותי. טוב, זה לא סביר. בכל מקרה, הבה נתקדם להופעות.

הבנות

פייג' מיילס – It's Allright Now

בחירת שיר בעייתית. היא נשמעה לחילופין לחשנית וצעקנית. הקול שלה אבד במשך חלקים ארוכים מהביצוע. הקול שלה מצוין (אם כי סיימון מגזים כשהוא אומר שזה הקול הטוב ביותר), אבל הביצוע לא היה טוב. כל השופטים היו נחמדים מדי אליה.

אשלי רודריגז – Happy

התחילה מצוין, אבל נחלשה כשהיא הגבירה את הווליום. בפזמון היתה ממש חלשה. סיימה יפה. קארה צודקת (כן, קארה. צודקת) כשהיא אומרת שהיא צריכה לעשות דברים מעניינים יותר.

ג'נל ווילר – What About Love

החלק הראשון היה טוב מאד, האמצע היה בינוני – השיר היה גדול עליה – והסוף היה מצוין. ניסתה ליצור רגע קארי אנדרווד עם שיר של Heart, וזה היה מוקדם מדי. השיטה היא לעשות את אותו הדבר ממש מצוין במשך חצי/שלושת רבעי עונה ואז לשנות. אדבר עוד על ג'נל בהמשך.

לילי סקוט – Fixin' a Hole

זה בהחלט היה ביצוע שונה. לא תמיד נעים, אבל בהחלט מעניין. מאד לא מפתיע שסיימון לא חש בסטאר פאוור, והוא צודק שהאינטרנט מלא בדברים כמו הביצוע שלה. אבל סיימון לא באמת מבין את סצנת המוזיקה של 2010, וזה לא חדש (הוא גם לא הבין את 2009).

קייטלין אפרלי – Oh Darling

זה היה ביצוע לא רע, בתור מה שהוא. וכפי שפאולה היתה אומרת, היא נראתה נהדר. אבל התו הגדול היה גדול עליה, והשאר היה מיושן ומשעמם. זה נחמד שסיימון מחבב אותה, ושקארה חושבת שהיא יודעת מה היא עושה. אבל היא לא שיפרה את השיר, והיא לא באמת הלהיבה.

היילי וון – I Wanna Hold Your Hand

וואו. מילים לא יתארו כמה שתיעבתי את הביצוע הזה. הוא היה כל כך מתנחמד, כל כך לא מעניין. לא מדויק. גימיקי. העיבוד דווקא היה מעניין, אבל חזוס. זה היה סבל. אחד המקרים בהם סיימון היה היחיד שהגיב בהתאם למה שאני שמעתי. ואלן נתנה לי לראשונה סיבה לפקפק בבחירה בה כשופטת.

לייסי בראון – Landslide

זה היה ביצוע מעניין מאד, אמיץ במידת מה. לא תמיד נעים, אבל לא באופן שלילי. זמר הרקע שר קצת חזק מדי. כשרנדי טען שהביצוע זייפני הוא פשוט לא הבין את מה שהיא עשתה. בכלל, השופטים – שהיו נחמדים מדי קודם – היו שליליים מדי.

מישל דלאמור – Falling

טכנית, זה היה ביצוע טוב מאד. קצת משעמם. אבל חף מבעיות משמעותיות. הבעיה שלה היא שהיא היתה זקוקה למשהו שידהים. כזכור, אף אחד לא יודע מי היא. היא היתה האישה הבלתי נראית בתהליך האודישנים.

דידי בנעמי – The Way I Am

נהדר, בעיני. אני ממש ממש ממש לא מסכים עם סיימון כשהוא טוען שהיא נשמעה כמו כמה אחרות. זה היה ממש לא משעמם. לא כל שיר צריך להיות ביצוע של הדיוות שהוא אוהב. הדברים שהם מחפשים הם לא מה שאני מחפש. ומעבר לכך, אני לא בטוח שזה מה שהקהל מחפש. עכשיו, כשהוספתי את הקישורים להופעות, עצרתי ושמעתי אותו עד הסוף.

שיוון מגנוס – Wicked Game

התקשתה בנמוכים, הצטיינה בגבוהים. הביצוע הכולל היה טוב מאד, בין השאר מכיוון שזה לא שיר שציפיתי לשמוע כאן. היא בחורה מוזרה לאללה, ויש לה פרצופים מוזרים לפעמים כשהיא שרה. שמישהו ישתיק כבר את רנדי ואת הרצון הבלתי פוסק שלו בקולות "גדולים" יותר. הבנו. באמת. אתה אוהב את סלין דיון ומריה קארי. אני לא. אה, והיא חייבת להתחיל לדבר מהר יותר.

קריסטל באוורסוקס – Hand In My Pocket

קצת ישרה מדי בראיון המקדים. מעריצי התוכנית לא רוצים לשמוע שלא ספרת אותם עד שרצית יותר כסף. מצד שני, אחרי זה היא עלתה את הבמה ונתנה ביצוע טוב משמעותית מהמקור המוריסטי. לא הציגה את העוצמות להן אני מצפה ממנה, אבל עדיין היתה נהדרת.

קייטי סטיבנס – Feelin' Good

זה אחד השירים שנוטים לגרום לאנשים לעוף מהתוכנית הזאת, או לפחות להיות בסכנה. היו לה רגעים בעייתיים, אבל בסך הכל היא הזכירה שהקול שלה הוא אחד המרשימים ביותר העונה. ויש לה נוכחות על הבמה, יותר ממה שהייתי מצפה מילדה בת 17.

איידול 24 – בנים

טודריק הול – Since You've Been Gone

ארררמ. הוא הצליח להראות בהופעה אחת כמה הוא מוכשר, וכמה הוא בלתי נסבל. העיבוד היה נורא, וכל ההופעה היתה מפגן של יהירות ופחד שהשתלבו באופן מאד לא אטרקטיבי. רנדי רוצה שהוא לא ישנה את השיר לגמרי, ומאנשים אחרים הוא והאחרים דורשים שישנו את השיר. הבעיה לא היתה שהוא שינה את השיר יותר מדי. הבעיה – כפי שסיימון ציין – היא שהוא שינה אותו לרעה.

אהרון קלי – Here Comes Goodbye

הוא היה האהרון קלי הכי טוב שהוא יכול להיות. הבעיה, מבחינתי, היא שהאהרון קלי הכי טוב שהוא יכול להיות הוא גרסה קצת פחות מוכשרת של אחד ממתמודדי איידול השנואים עלי בכל הזמנים, דיוויד ארצ'ולטה. זה היה קומפטטנטי, ומרדים. כמובן שהשופטים מתו עליו. הם תמיד מתים על מתמודדים מהסוג שלו. וכן, הוא כנראה יגיע לפחות עד אמצע התחרות.

ג'מיין סלרז – Get Here

אלה היו יכולות להיות שתי דקות ממש מרגיעות, כי הוא היה משעמם מספיק כדי להרדים. אבל הזיופים באמצע והצווחות האומללות לקראת הסוף מנעו ממני להירדם. ג'רמיין, גם לי לא אכפת איך הגעת לכאן. כל מה שאני רוצה הוא שתלך.

טים אורבן – Apologize

ארררר. הוא דווקא היה בסדר בנמוכים. ההתחלה היתה לא רעה. אבל הפאלצט שלו מזוויע. ממש מזוויע. וזה שיר שבנוי על פאלצט. אז… ארמממ. ביי? ואם הוא לא הולך (כמסתבר) אז באמת טוב שהוא מתנצל.

ג'ו מוניוז – You and I Both

בניגוד לג'רמיין סלרז, ג'ו הואיל בטובו לתת לי להירדם בביצוע המשמים שלו. תודה לך, ג'ו. באמת. זה היה… כמו מקסים, אבל בלי החלק של הקסם. כשהוא לא שר, הוא די סימפטי.

טיילר גריידי – American Woman

הלהקה נשמעה טוב, אבל הקול שלו היה קטן על השיר. הוא אחלה פרפורמר, אבל צריך גם לשיר טוב. ואת זה הוא לא ממש עשה כאן. בזמן ההופעה חשבתי שהמזל שלו הוא שיבול הבנים השנה הוא לא פחות מנורא.

לי דווייז – Chasing Cars

היי, מסתבר שיש בנים שיודעים לשיר. טוב לדעת. סיימון שוב מוכיח שהוא השופט היחיד שיש לו אזניים. אני לא מסכים איתו פילוסופית המון פעמים, אבל כאן הוא צודק. הקול של לי הוא הטוב ביותר מבין הבנים.

ג'ון פארק – God Bless The Child

אנחנו הולכים פשוט להתעלם מקטע הוידאו הביזארי שלפני שהוא שר. כי יש מספיק דברים שליליים לומר על ההופעה שלו. זה שיר נפלא. באמת. וזה שיר שאפשר בהחלט לבצע באופן עדכני, כי הוא תמיד רלוונטי. אבל הביצוע הזה… הוא נלקח מלובי של מלון משנות החמישים. מלון לא רע, ובכל זאת. הוא מגיע על גל של פופולריות, וזה מה שמציל אותו. אבל וואו. זה לא היה טוב.

מייקל לינץ' – This Love

הביצוע הזה לא סיפר לנו שום דבר שלא ידענו: הוא מאד סימפטי, גם כשהוא שר. והוא לא מאד מוכשר. אני בטוח שיש לו מקום אי שם בתעשיית המוזיקה, אבל אני ממש מפקפק בכך שהמקום הזה הוא בתור כוכב שמוציא אלבומים. אין לו שום סיכוי לנצח. אפילו לא קלוש. אבל הוא כנראה בטוח לשבועות הקרובים.

אלכס למברט – Wonderful World

אוי, הנה עוד בחור צעיר וחביב ולא מעניין ששר לא משהו. דבר ראשון, אם העובדה שרוב הבנים השנה לא טובים תעזור לך לשרוד השבוע, לך להסתפר. הדבר הזה שעל העורף שלך מסיח את דעתי מהשירה… ארמ. אולי, במחשבה שניה, זה לא דבר כזה רע.

קייסי ג'יימס – Heaven

ביצוע קריאוקי משעמם – גם אם קומפטנטי- של בלדה של בריאן אדמס. אפשר לעשות דברים מעניינים עם Heaven. אבל זה לא מה שקרה כאן. כל הסיפור אחרי, עם קארה, היה פשוט מביך ונוראי ואיום. ודי.

אנדרו גרסיה – Sugar We're Going Down

תכלס, בהתחשב בציפיות ממנו, זאת היתה הופעה מאכזבת. העיבוד לא היה כזה מוצלח, והוא נתן את מה שכנראה היה הביצוע הכי פחות טוב שלו בעונה עד כה. כל מה שזה אומר הוא שזה היה הביצוע השני הכי טוב של הערב.

צריכים ללכת: מישל, היילי, ג'רמיין, ג'ו, אלכס, טים, ג'ון, מייק

הלכו: ג'נל, אשלי, ג'ו, טיילר

רגע, מה?

טוב, אנחנו צריכים לדבר על זה. נתחיל עם הבנים. אמנם שמתי חצי מהם ברשימת "צריכים ללכת", אבל יש "צריך ללכת" ויש "מה הוא עדיין עושה כאן, לעזאזל?" וזה טים אורבן. הביצוע שלו היה מזוויע. נורא. פשע כנגד אזני האנושות. והוא עדיין כאן? וטיילר גריידי הלך? נכון, הוא לא שר מאד טוב, אבל לפחות אני מאמין שיש לו פוטנציאל. והוא היה יכול להיות לפחות מעניין.

אבל ההדחה של טיילר היא כאין וכאפס לעומת זאת של ג'נל. המדורגת מספר 4 ברשימת החביבים עלי לפני חצי הגמר לא נתנה את הביצוע הטוב ביותר שלה, אבל היא בהחלט היתה טובה יותר ממישל והיילי. וקייטלין. ופייג'. נעשה כאן אי צדק. נקודה.

רשימת הפייבוריטים – והפופולריות החברתית שלהם. מעתה, אציין גם כמה מעריצים/עוקבים הוסיפו המתמודדים מאז השבוע שעבר.

20. טים אורבן. הרצחת (שיר) וגם לא הודחת?

טוויטר – 2,183 (907)

פייסבוק – 7,223 (5,539)

19. ג'רמיין סלרז. לפחות היית נותן לנוח.

טוויטר – 1,116 (446)

פייסבוק – 2,413 (1662)

18. היילי וון. סנג'אייה של העונה?

טוויטר – 1,156 (451)

פייסבוק – 1,166 (647)

17. קייטלין אפרלי. אין שם כלום, כרגע.

טוויטר – 1,293  (523)

פייסבוק – 2,846 (2006)

16. ג'ון פארק. משעמם.

טוויטר – 2,698 (1066)

פייסבוק – 8,335 (3,926)

15. אלכס למברט. מה זה השיער הזה?

טוויטר – 1,633 (648)

פייסבוק – 4,211 (2,939)

14. פייג' מיילס. את מוכשרת? יופי. עכשיו תשירי טוב.

טוויטר – 697 (205)

פייסבוק – 1,538 (904)

13. אהרון קלי. ארצ'י 2.0, הגרסה המשונמכת

טוויטר – 1,982 (897)

פייסבוק – 4,723 (2,978)

12. מישל דלאמור. מפתיע שלא עפה.

טוויטר – 786 (264)

פייסבוק – 1,363 (1,125)

11. קייסי ג'יימס. מי ששר בלדות של בריאן אדמס, שלא יצפה לתגובה חיובית ממני.

טוויטר – 2,763 (1,096)

פייסבוק – 5,307 (4,067)

10. מייק לינץ'. אתה כבר מעניין. עכשיו תשיר טוב.

טוויטר – 1,527 (482)

פייסבוק – 1,218 (635)

9. קייטי סטיבנס. ההפקה אוהבת אותה מדי.

טוויטר – 2,293 (798)

פייסבוק – 4,328 (2,919)

8. טודריק הול. לפחות הוא גם מעניין וגם מוכשר.

טוויטר – 1,571 (543)

פייסבוק – 1,687 (845)

6. לילי סקוט. פוזאיסטית או מקורית? לא ברור.

טוויטר – 1,600 (624)

פייסבוק – 1,164 (667)

5. לי דוייז. פוטנציאל יפה. צריך לשייף את ההופעה.

טוויטר – 1,679 (783)

פייסבוק – 5,724 (4,561)

7. לייסי בראון. אהבתי את הביצוע יותר מהשופטים, אבל אני חושש.

טוויטר – 1,613 (478)

פייסבוק – 5,244 (3,201)

4. שיוון מגנוס. האישה המוזרה בטלויזיה.

טוויטר – 1,156 (467)

פייסבוק – 4,347 (3,222)

3. אנדרו גרסיה. קצת אכזב, אבל הציפיות לא השתנו. עדיין מלך הרשתות החברתיות.

טוויטר – 11,031 (4,197)

פייסבוק – 9,075 (5,991)

2. דידי בנעמי. למה שמו אותה עם אשלי? כדי לגרום לי התקף לב?

טוויטר – 2,715 (1,034)

פייסבוק – 2,724 (1,534)

1. קריסטל באוורסוקס. הכי טובה.

טוויטר – 2,131 (718)

פייסבוק – 4,048 (2,793)

9 מחשבות על “דידי צופה באיידול”

  1. אחלה ביקורת דידי, כרגיל.
    התגעגענו.

    באמת לא ברור הקטע עם אורבן – קודם כל למה הוא חזר לטופ 24 אחרי שכבר הלך הביתה (תפסו מישהו, שאינו קייסי, בנשיקה לוהטת עם קארה?!), ואיך הוא נשאר בזמן שהמקסיקני (ג'ו) עף. כנראה שAT&T חסמו את הסמסים של החברה' מדרום לגבול..

    ואי אפשר בלי מילה על מדיה חברתית:
    סחטיין על הקישורים לפייסבוק וטוויטר של המתמודדים – אכן מבורך, ומאוד 2010. ושימו לב לכוח השיווקי האדיר של איידול – כל החשבונות טוויטר ממותגים עם AI9 וההפקה ממש דוחפת אותם להשתמש בזה. לגרסייה אמנם יש כבר 12,000 עוקבים, אבל הבחור צייץ בקושי 5 פעמים. אולי עד החצי גמר הוא יבין את החשיבות של הכלי.. 🙂

    והקטע עם קארה וקייסי – מביך. ולא לעניין. הבנו שהוא חתיך (וזה כנראה ייקח אותו לרבע/חצי גמר), אבל זו תחרות שירה, לא מסלול דוגמנות. מזל שסיימון ורנדי נשארו שפויים, ולאלן יש בלונדינית משלה בבית (פורשיה). ומה הקטע להביא את בעלה לתוכנית תוצאות? כאילו להראות לנו ש"הכל בסדר במשפחה"? עלוב.

    1. בארצות הברית, התוכניות משודרות בשלישי, רביעי וחמישי במשך שלב חצי הגמר. ובשלישי ורביעי אח"כ. בארץ, הן משודרות בשישי ושבת.

  2. שמחה סוף סוף לקרוא (שוב) ביקורת עניינית שיש לי מה להסכים איתה (בלי לציין שמות, הזדעזעתי מהביקורות האחרות…)

    אכן יש מתמודדים מצויינים ושונים השנה, אבל לצערי באיידול שונה זה לא תמיד טוב. צריך להיות שונה (ביצועים מקוריים- דיוויד קוק) אבל לא שונה מדי (אדם למברט)
    מקריסטל אני חוששת מתסמונת טיילור היקס..ז"א מוסיקאי טוב שעל פני השטח לא מתאים לתחרות וגם בתוצאות השטח לא מתאים לתחרות. אם היא תזכה, מה היא תעשה עם הזכיה? האם תדע למנף אותה כראוי או האם עדיף לה לעוף 5 לפני הסוף כמו דוטרי ולעשות את שלה?

    מלילי אני חוששת מתסמונת מייגן ג'וי…זמרת מצוינת ומיוחדת שלא מקשיבה להערות של השופטים ועושה את שלה…לטוב ולרע..ועם מייגן (שגם אני מאוד אהבתי) זה היה לרוב לרע…

    לדעתי לקייסי יש פוטנציאל אדיר כי הקול הבלוזי שהוא הפגין ביום הראשון של הוליווד והכריזמה והמקצועיות (כן, מניסיון זה דורש *המון* מקצועיות , להיות מרוכז ולא לזייף אף לרגע כשברקע כולם צוחקים ספק עליך ספק איתך) של השבוע. הוא צריך כמו שסיימון אמר לצאת ממשבצת היפיוף ולקחת סיכונים. אחרת הוא יעוף מהר מדי (עיין ערך מייקל האוסטרלי).

    חוץ מזה אנדרו מעניין, דידי נחמדה (אני תוהה אם ההתלהבות כלפיה בארץ לא מבוססת על הנטיה לספח אלינו כל אחד עם שם סוגשל ישראלי), שיבון ולי היו הטובים ביותר של המינים שלהם אבל לא עוררו בי מספיק עניין להיות האהודים ביותר, אז העתיד יראה מה צפוי להם.

    1. תשמעי, קשה לי להשוות את קריסטל לטיילר כי אותה אני אוהב ואותו שנאתי אולי יותר מכל מתמודד אחר אי פעם. לפחות בתיקו עם ארצ'ולטה.

      בנוגע לקייסי, נדבר כשהוא לא ישיר בלדה של בריאן אדמס. כלומר, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, אבל יש כאן עניין של Guilty by association.

      אנדרו יותר ממעניין, ודידי מצוינת. ולא רק בגלל שהיא בת של ישראלים לשעבר. מאד סקרן לראות מה שיוון תעשה בשבוע הבא. מאד.

  3. נ.ב. אני די בטוחה שהשארתם של טים והיילי מבוססת על התמיכה של אתר votefortheworst
    כן כן אותם אנשים מעצבנים שהחזיקו את סקוט וסנג'יה עד שהאוזניים שלי נפלו מרוב דימום…

    1. ההשפעה של VFTW מוערכת יתר על המידה. אולי בשלב הזה, כשהקולות מתפצלים בקלות, יש להם השפעה. אבל לטים היו המון חובבים בפייסבוק עוד לפני הערב הזה, והיילי זכתה להמון תשומת לב בשלבים המוקדמים. אני חושב שאלה גורמים חשובים יותר בהשארתה.

      ולסנג'אייה מגיע קרדיט על השארתו. הוא היה נוראי, אבל לאחר זמן מה הוא הבין שהוא נוראי והלך עם זה עד הסוף. וזה עבד, עד שלסיימון פשוט נמאס והוא הכריז שהבדיחה לא מצחיקה יותר. באותו השבוע, סנג'י עף.

  4. חבל על ירידת הטור בוואלה, חיפשתי אותו. מזל שהגוגל הוביל אותי לפה 🙂
    שום תגובה על קריס ואליסון בתוכנית התוצאות? אני חושבת ששניהם היו נהדרים, ואולי הביצועים הכי טובים שהיו בכל השבוע. רק חבל שהם כבר לא חלק מהתוכנית..

    לי דיוויז נראה קצת חיקוי של דיויד קוק, מקווה שיצליח להוכיח את עצמו כקצת יותר מזה. הביצוע שלו היה נחמד ובערב מזעזע כזה נחשב בין הטובים. אנדרו קצת מזכיר את דני גוקי, אבל הוא מצויין גם.

    טים אורבן פשוט חייב ללכת. הוא פישל עם הצ'אנס שנתנו לו. אם הוא לא יכול להגיע לאף תו בשיר הזה, למה לבחור אותו בכלל? המבחר אמור להיות די רחב בשבועות האלה. (במיוחד שלזוכה של העונה הקודמת יש ביצוע יחסית מוצלח לשיר הזה.)

    אגב, אלן נוראית. ובדרך כלל שפונים אלייה ראשונה מבין הפאנל היא תמיד מפספסת את הנקודה ומברברת משהו על זה שהיא אוהבת מוזיקה. אכזבה גדולה. באמת שפאולה וכל השטויות שלה עדיפים

    1. אני לא נוהג להגיב על הופעות אורח, כי הן לא חלק מהתחרות. אליסון היתה מעולה כרגיל, למרות שאני לא אוהב את השיר. וקריס היה מצוין. גם כרגיל.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s