משחקי הכס – לא טלוויזיה. HBO.

שלום. הגעתם לכאן מגוגל? מגניב! אבל… זה הפוסט הכי ישן שלי על הסדרה. אז הכי טוב שתלכו לכאן, איפה שתוכלו לראות את כל הפוסטים שלי עם התגית Game of Thrones. כולל סקירות שבועיות של הפרקים וכאלה.

אתם מכירים את הפרסומות המטופשות של מיקרוסופט, מסדרת "חלונות 7 היתה הרעיון שלי?" ובכן, אני מרגיש ככה בנוגע לעובדה שערוץ הכבלים האמריקאי HBO הודיע רשמית שתהיה עונה ראשונה ל-Game of Thrones, סדרת הטלויזיה המבוססת על ספרי "שיר של אש ושל קרח" הנפלאים של ג'ורג' ר"ר מרטין.

אני מרגיש ככה כי הפעם הראשונה שאמרתי "שאוש"ק צריכה להיות סדרה ב-HBO, כשכל ספר הוא עונה", היתה לפני עשור בערך. הספרים צפופים מדי, עשירים מדי, מכדי שניתן יהיה לעשות מהם סרט. והמחשבה על סדרת שאוש"ק בערוצי הברודקאסט האמריקאיים מבעיתה מכדי שארצה להגות בה. היינו מקבלים גרסה לנוער, שהיתה מבוטלת באמצע העונה הראשונה.

אבל הפעם – וכן, מוקדם מכדי לומר את מה שאני עומד לומר, או לכתוב – נראה שהתרחיש הטוב ביותר מתגשם. סדרת הפנטסיה האפית הטובה ביותר של עשרים השנה האחרונות (לפחות) הופכת לסדרת טלויזיה עם צוות שחקנים מעולה, מעורבות אינטסיבית של הסופר (ומי יודע, אולי הלחץ של HBO יגרום לו להזדרז בכתיבת הספרים, למרות שניל גיימן צודק) ומחויבות משמעותית של הרשת – לפי השמועות, הם שכרו את האולפן באירלנד לחמש שנים. אם סדרת הטלויזיה הזאת לא תהפוך לאובססיה שלי בשנים הקרובות, אופתע מאד.

אני לא יכול לטעון לסוג כלשהו של אובייקטיביות כאן, כמי שערך את התרגומים של שני הספרים הראשונים בסדרה ותרגם את השלישי. ב-2005 פגשתי את ג'ורג' ר"ר מרטין בוורלדקון בגלאזגו וחשבתי שהוא מקסים. כמו טים פאוורס, שספרו On Stranger Tides ישמש כבסיס לסרט הרביעי בסדרת שודדי הקריביים, מדובר בהחלט באדם שמגיע לו, גם כי הוא סופר נהדר, וגם כי הוא בנאדם מצוין.

ועכשיו מתחילה הציפיה להדלפת הפיילוט לרשת או שחרורו בפורמט זה או אחר.

מחשבה אחת על “משחקי הכס – לא טלוויזיה. HBO.”

  1. רק אתמול קראתי שמרטין במרחק 5 פרקים מלסיים את הספר הנוכחי. אולי עד סוף השנה הספר הבא סוף סוף ייצא.
    בכל אופן אחלה סדרה.
    כנסו לביקורת שלי ב
    Foxbookreviews

להשאיר תגובה

