דידי צופה באיידול – טופ 9

השבוע הכי טוב שלה (תמונות: פוקס)

אהרון קלי – The Long and Winding Road

ביצוע קומפטנטי, אם כי מעט משעמם. הוא לא עשה שום דבר מעניין עם השיר. ולפרקים, היתה כאן מייקל-בולטוניזציה של השיר. רייאן אוהב אותו כו הוא גורם לו להיראות גבוה. ההשוואה עם ארצ'י, שביצע את השיר הזה בעונה שלו באופן טהור ווקאלית וריק רגשית, לא באמת פועלת לזכותו.

קייטי סטיבנס – Let It Be

שמישהו יסביר לה על מה השיר, בסדר? כי הביצוע עצמו היה הטוב ביותר שלה העונה, והמשך למגמת ההשתפרות הבלתי פוסקת שלה. בפעם הראשונה, היא לא היתה רובוט המוזיקה הקטן. בפעם הראשונה, היא נתנה סימנים לכך שהיא יכולה להיות המועמדת שהיא היתה אמורה להיות בתחילת העונה. זה היה ביצוע יפה, עם דקויות.

אנדרו גרסיה – Can't Buy Me Love

רגרסיה. הוא נשמע חסר נשימה, העיבוד היה מזעזע. ואיפשהו מתחת לביצוע הרע הזה שמעתי את הביצוע שאני חושב שאנדרו רצה לעשות, והוא היה סבבה.

מייק לינץ' – Eleanor Rigby

אני מצטער, אבל השיר הזה טוב מדי ללינץ' שמייק עשה בו. בעיני, זה היה מביך לפרקים, טוב לעתים. וכן, הוא היה מחויב, אבל הוא היה מחויב למשהו שבעיני הוא טעות, שהוא פרשנות רעה. ופרשנות שטחנית.

השבוע הכי טוב שלו

קריסטל באוורסוקס – Come Together

לא מאד אהבתי את העיבוד. ווקאלית, כמובן, היא נהדרת. והנוכחות שלה נהדרת ואתם יודעים שאני מת עליה. אבל זה לא היה זה. כמובן, בשבוע ממוצע זה עדיין היה הביצוע הטוב ביותר.

טים אורבן – All My Loving

בהתחלה חשבתי שזה פחות רע ממה שציפיתי (הציפיות שלי מטים מ-א-ד נמוכות). אבל אז כמעט ונרדמתי. ביצוע משעמם, עם זיופים קלים פה ושם. יש לי תחושה שסיימון החליט לחבל בו עם מחמאות. לבדוק האם ציבור המצביעים תומך בו כסוג של מרד, בסגנון עדות VotefortheWorst.

קייסי ג'יימס – Jealous Guy

הנה משהו שאני לא אומר לעתים קרובות על ביצועים של קייסי: זה היה מעניין. ולא במובן הרע. למעשה, זה אפילו היה די קרוב למצוין. הוא התקרב טיפה לקו הבולטוני, אבל לא חצה אותו. ויצא כן ולא מעושה. אולי הביצוע הטוב של השבוע.

שיוון מגנוס – Across The Universe

חזרה לעצמה עם ביצוע מרהיב. לא צרחה. וכן, זה היה מאד "מאופק", אבל אני לא חושב שזה היה "מנומס", אם להגיב לתגובות של קארה. עדיין פחות טוב מ-House of the Rising Sun, אבל קרוב יותר ממה שראינו ממנה לאחרונה.

לי דווייז – Hey Jude

ביצוע טוב בסה"כ. פחות טוב מהשבוע שעבר. בין השאר מכיוון שמישהו הגביר את המיקרופון של זמרות הרקע במידה כזאת שבחלק ניכר מהשיר שמעו אותן יותר מאשר אותו. וחמת החלילים היתה ביזארית. והתו האחרון נעלם לו לגמרי. אבל בסה"כ זה היה טוב.

בוטום 3 – מייקל לינץ', אנדרו גרסיה, אהרון קלי

צריך ללכת: אנדרו. או מייקל. או אהרון. או טים.

הודח ולא הלך: מייקל לינץ'

אני חייב להודות שאני מודאג. הדבר האחד ששימח אותי בקלף ההצלה של השופטים הוא היכולת שלהם להשתמש בו להציל את שיוון בשבוע רע. למייקל אין שום סיכוי לנצח בתחרות, ולכן מדובר לטעמי בבזבוז.

הדירוג:

לא קשה לנחש מי בראש הדירוג

9. טים אורבן. עדיין אפס.

8. אהרון קלי. עדיין ארצ'י לעניים.

7. מייקל לינץ'. לא היו צריכים להציל אותו

6. אנדרו גרסיה. חזר לסורו

5. קייטי סטיבנס. ממשיכה להשתפר.

4. קייסי ג'יימס. הופה. בפעם הראשונה, זמר עם גיטרה ולא גיטריסט ששר

3. לי דווייז. למרות חמת החלילים המזעזעת

2. שיוון מגנוס. צעד בכיוון הנכון

1. קריסטל באוורסוקס. לא היתה הכי טובה השבוע. אבל היא הכי טובה.

4 מחשבות על “דידי צופה באיידול – טופ 9”

  1. פרק ביזארי. אני אוהבת הפתעות אבל להשתמש בדיג' ובחמת חלילית בשביל הגימיק זה פשוט הזוי. הדירוג די מדוייק השבוע. האמת שכן הופתעתי לטובה מטים אורבן. אבל למרות שמה שרנדי אמר היה מגעיל ולא הוגן זה היה די נכון (מי היה מאמין שאני מסכימה עם רנדי…) – אני פשוט משווה אותו לעצמו ולא לאחרים כי הוא פחות טוב מכל השאר ואין מה לעשות. אני גם די מזועזעת שהצילו את מייק כאשר יש סיכוי לא רע שקריסטל או שיבון יזדקקו להצלה. אני מרגישה שאף אחד לא חסין בעונה הזאת.

    זה נראה שממש קשה לך לפרגן לקייסי. זה שאני מחבבת אותו זה לא סוד, אבל הוא היה מעולה השבוע, מרגש, והעיבוד המוסיקלי היה פשוט יפה (הצ'לו עם הגיטרה עשו לי צמרמורת). וכשהוא שר באופן מלא ולא ממלמל הקול שלו מצויין. אבל אני לא מסכימה, הוא עדיין גיטריסט ששר ואין שום דבר רע בזה כי הרבה אנשים עשו מזה קריירה נאה (אריק קלפטון, ג'ון מאייר). זה בסדר להיות מוסיקאי יותר טוב מאשר זמר, כל עוד שאתה עדיין שר טוב. והשבוע הוא באמת שר טוב.

    ולמרות חמת החלילים פעם ראשונה שאני רואה את לי פשוט נהנה כשהוא מופיע, וזה גורם להנאה אצלי בתור צופה. זה מרגיש שסוף סוף משהו השתחרר אצלו, והביטחון מתחיל לעלות. אני מקווה שימשיך לעלות ויגיע לאן שצריך בזמן.

  2. היי דידי אני הייתי רוצה לשתף אותך במשהו (אם כבר לא שמעתה את זה) אבל לי הוציאה לפני איידול שני דיסקים נהדרים ששם אפשר באמת לשמוע איזה זמר מדהים הוא ושכל מה שהוא עשה עד עכשיו באיידול לא משקף את כשרונו האדיר בשום צורה.
    הנה הלינק להורדה של שני הדיסקים (חינם).
    http://jonwire.blogspot.com/2010/03/lee-dewyzes-pre-idol-albums.html

    אם אתה לא עסוק תשקיעה שעה ותקשיב לשניהם השני יותר טוב (SLUNBERLAND)
    במיחד השירים הבאים:
    1. So What Now
    2. All Fall Down
    3. Annabelle
    4. Princess
    5. Flower Child
    6. Where You Lie
    7. Stay

    אני מבטיחה שלא תצטער אם תקשיב תודה 🙂

כתיבת תגובה

