לונדון, עיר המד"ב והפנטסיה

הפרומו הנהדר הזה להצעה לערוך את וורלקון 2014 בלונדון (ותודה עליו לרני גרף, המו"ל החביב עלי ושותפי לחדר בוורלקון האחרון שנערך באיים הבריטיים) מראה בדיוק למה לונדון יכולה לטעון שהיא העיר הנכונה לכנס מד"ב עולמי.

3 מחשבות על “לונדון, עיר המד"ב והפנטסיה”

  1. מעניין כמה קצר היה הסרטון הזה בלי דוקטור הוּ =]
    אבל שכנעת אותי. והגברת את החשק שלי לעזוב הכל ולנסוע ללונדון.

  2. היו שם דווקא לא מעט קטעים שלא מדוקטור הו. ניסיתי לזהות, בינתיים זיהיתי את V for Vendetta, הארי פוטר, גרסה עתיקה כלשהי של 1984… ויש גם קטעים שנראים כמו סרטי ג'יימס בונד, וסרט זומבים כלשהו. אהבתי במיוחד את רצף ההשמדות של הביג בן.

    אגב, אני תובעת את הקרדיט המגיע לי: רני מצא את הקישור בפייסבוק שלי, אני בתורי מצאתי אותו בטוויטר של פול קורנל.

    1. תשמעי, אני חבר שלך בפייסבוק ועוקב אחרי פול קורנל בטוויטר. אבל ראיתי את זה במייל שרני שלח. הוא נקט בצעד אקטיבי להביא את הסוגיה לידיעתי, ולכן הוא זוכה בקרדיט.

להשאיר תגובה

