דידי צופה באיידול – טופ 6

כנראה בדרך לגמר. כנראה בצדק (תמונות: פוקס)

לי דוייז – You're Still The One

לי מתחיל להיכנס לגרוב אמיתי. הופעה טובה מאד. הוא היה מחובר, הוא נשמע מצוין, העיבוד היה טוב מאד, והעצה של שנאיה היתה מעולה. כרגע, באמת קשה לי לראות איך הוא לא מגיע לגמר. ומפסיד בו.

מייק לינץ' – It Only Hurts When I'm Breathing

כשמייק מפגין מידה של איפוק, הוא טוב מאד. והשבוע הוא היה טוב מאד. כשהוא לא מתאמץ יותר מדי, ולא מפעיל את כל התחמושת כדי לרגש, הוא באמת מצליח לרגש, ולו קצת. וזה מה שקרה השבוע.

קייסי ג'יימס – Don't

ראשית, צריך להעריך את הכנות שלו מלפני השיר. קייסי, ואנחנו יודעים את זה מזמן, לא חושב שהוא זמר מצוין. או לפחות לא חשב ככה. הוא רואה את עצמו כגיטריסט ששר, ובגלל זה גם אנחנו רואים אותו ככה. אבל השבוע הוא אמר שהוא ישיר "בפעם הראשונה". וזאת הגזמה, אבל אני מבין למה הוא התכוון. זה לא היה ביצוע טוב כמו Jealous Guy, אבל זה היה טוב פי מיליון מהשבוע שעבר.

קריסטל באוורסוקס – No One Needs To Know

אני קצת אמביוולנטי בקשר להופעה הזאת. כי מה שהיא עשתה הפעם הוא מלינדה דוליטל קלאסי: היא שינתה את עצמה כדי להתאים לשיר. היא היתה לגמרי זמרת קאנטרי. עם ה-twang הקאנטרי הקלאסי והכל. אבל היא לא הביאה המון מעצמה לשיר. ובשבוע בו כולם טובים, היא לא בלטה לשם שינוי.

אהרון קלי – You've Got A Way

עוד הופעה שאני חלוק בדעתי בנוגע אליה. במובנים מסוימים, זאת היתה ההופעה הכי טובה שלו. הוא היה אמין, הוא נשמע טוב והוא היה סימפטי. אבל זה הרגיש לי מייקל בולטוני לגמרי. קצת רגשני מדי. אבל זה הוא.

שיוון מגנוס – Any Man Of Mine

לא אהבתי את החצי הראשון של השיר, אהבתי את האמצע, ולא אהבתי את הצווחה הראשונה. אבל התו הגדול/צווחה השני היה טוב/ה. אבל בחירת השיר מאכזבת, והביצוע מאכזב. והתוצאות – למרות שציערו – לא הפתיעו אותי.

הלכה הביתה. כנראה בצדק

צריך לעוף : אהרון קלי

עפה: שיוון מגנוס

וכך הולכת לה מנפחת הזכוכית. וזה עצוב, אבל צפוי. כבר שבועות שהיא לא יודעת מה רוצים ממנה ומה היא רוצה מעצמה או מאיתנו. וזאת התוצאה. תמיד חשבתי שכדי לנצח בתחרות הזאת צריך לא רק כישרון ווקאלי. צריך אסטרטגיה. ולה לא היתה.

הדירוג:

5. אהרון קלי. הוא ילך בקרוב

4. מייק לינץ'. מיצה את הפוטנציאל שלו

3. קייסי ג'יימס. שבועות כמו השבוע אומרים שיש לו עדיין סיכוי קלוש להשתחל לגמר

2. לי דוייז. יהיה מעניין לראות מה הוא יעשה בשבוע סינטרה

1. קריסטל באוורסוקס. גם בשבוע חלש, היא עדיין קריסטל

להשאיר תגובה

