דידי צופה באיידול – טופ 4

יש להודות: זה היה שבוע קשה. כתבתי כבר בשבוע שעבר על רשימת השירים הנוראית שאיתה נאלצו להתמודד המתחרים, והיא בהחלט נתנה את אותותיה. יש לציין שהפקת איידול מתעקשת שהמתחרים לא *חייבים* לבחור מהרשימה, אבל כפי שסליזאק מציין ב-EW, הרבה יותר קל לבחור שיר שכבר אושר, מאשר לעבור את התהליך של השגת אישור. התוכנית הזאת נעשית בלחץ זמן קיצוני, אחרי הכל.

יותר טובים. בדרך לגמר (קרדיט תמונות: Fox)

לי דווייז – Kiss From A Rose

אחד השירים הסבירים המעטים ברשימה שקיבלו המתחרים, למרות שהוא נלקח מאחד הסרטים הגרועים בהיסטוריה. רציתי שהוא ייתן ביצוע אקוסטי למשהו, והוא באמת עמד על הבמה עם גיטרה אקוסטית, אבל העיבוד היה סטנדרטי לגמרי. סטנדרטי מדי. זה נשמע כמו קריאוקי מוצלח, כשמדי פעם נגמר לו האוויר. הסוף היה טוב, אבל בסה"כ זאת לא היתה הופעה טובה מאד. קצת עצוב שרנדי לא מכיר את רשימת השירים. Blaze of Glory לא נכלל בה. גם סיימון חושב שיש "הרבה שירים". לא. אין. זאת היתה ערימה של חרא, והוא בחר את אחד השירים הלא נוראיים המעטים בה. על כך, לפחות, מגיע לו קרדיט.

מייקל לינץ' – Will You Be There

המממ. השיר הזה *לא* הופיע ברשימה. מעניין. וואו, הרגיסטר הנמוך שלו נורא. בסה"כ, זה היה ביצוע בינוני לשיר רע. הוא נשמע לחוץ, העיבוד לא היה מעניין. והשיחה אחרי על Free Willy היתה אי שם בין מצחיקה למביכה. יותר מביכה.

לי וקריסטל – Falling Slowly

בשנה שעברה, קריס נתן ביצוע מעולה לשיר הזה, וסיימון לא הבין מה הוא רוצה מהחיים שלו, ובאופן כללי השופטים התלוננו על זה שהוא בחר שיר "לא מוכר" (זוכה אוסקר). השנה, לפתע, סיימון חשב שזה שיר נפלא. שמחתי שהם שרו ביחד, כי הם השניים הטובים ביותר, והשיר יפהפה. והביצוע שלהם היה, גם הוא, יפהפה.

קייסי ג'יימס – Mrs. Robinson

זה שיר מצוין, אבל הוא בעייתי להופעה של זמר יחיד. אני חושב שקייסי עשה צעד חכם מאד כשלקח את זה לעיבוד קטן ואקוסטי. זה לא היה מצוין, אבל זה היה טוב. וטוב זה כבר עדיף מאד על מה שמייק עשה. רנדי היה מביך מאד אחרי. מאד. בשלב הזה, אני נאלץ לרחם על קארה עם התגובות האלה. פעם, לפני חודשים, היא ביקשה ממנו להוריד את החולצה. ביג פאקינג דיל. ברגע שהגעת לטופ 4 (למעשה, ברגע שהגעת לטופ 12) אפשר כבר לשכוח מהשטויות של האודישנים והתוכניות הראשונות, לא? קארה, אגב, נראתה נהדר. ונתנה את התגובות הטובות ביותר. היא ה-ר-ב-ה יותר טובה בעונה הזאת מאשר בקודמתה.

פחות טובים. שרים שיר נורא

קריסטל באווארסוקס – I'm Alright

היא לקחה שיר לא טוב והפכה אותו לשיר טוב. לא נפלא, אבל טוב. ובאמת, מי שלוקחת את שיר הסיום של קאדישאק ששר קני פאקינג לוגינס והופכת אותו למשהו שאדם סביר ב-2010 יכול לשמוע ולהנות ממנו, ראוי להרבה מאד קרדיט.

מייק וקייסי – Have You Ever Really Loved A Woman

זה שיר נוראי. כתבתי את זה בשבוע שעבר, וזה עדיין נכון. והביצוע של שני המתמודדים הפחות טבים ברביעייה לא הציל אותו. או עזר לו במיוחד. הוא היה סביר בתור מה שהיה, אבל לא באותה גלקסיה כמו הדואט של קריסטל ולי. זה לא ממש מפתיע, כמובן. שני המתמודדים הפחות מוכשרים, ופחות אינטליגנטיים (לפחות בכל הנוגע לעיבודים מוזיקליים) שרים שיר פחות טוב.

צריך לעוף: מייק

עף: מייק

זה היה צפוי. ומוצדק. ווקאלית, מייק יותר מוכשר מקייסי, אני חושב. אבל יש בו משהו בלתי נסבל ויהיר (למרות שהוא בבירור עבד על אי הפגנת היהירות בשבועות האחרונות). ולא היתה לו הופעה ברמה של Jealous Guy. וחוצמזה, הוא כבר סיים במקום התשיעי.

הדירוג הכי צפוי בהיסטוריה:

3. קייסי

2. לי

1. קריסטל

בשבוע הבא, התוכנית החביבה עלי בעונה: החזרה הביתה. כן, אני סנטימנטלי, ואני לא מתבייש בזה.

5 תגובות על ״דידי צופה באיידול – טופ 4״

  1. לי זמר יותר טוב מקייסי אבל השבוע יותר אהבתי את הביצוע של קייסי. ובאמת מייק? השיר מפרי ווילי? אבוי.

    אבל היות ש-once הוא בעיני אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו בשנים האחרונות והשיר הוא שיר מהמם (לעניות דעתי השיר The Hill אפילו יותר יפה ומצמרר אבל אולי פחות מסחרי) הצלחתי לסלוח לפרק המאכזב. לא מתתי על החלוקה המוזרה שלהם של השורות (זה הרגיש קטוע) אבל כשהם שרו ביחד בהרמוניה זה היה וואו נדיר. ידרוש מקייסי להיות יותר טוב מכל הפרקים יחד ומלי ממש ליפול בשביל שיהיו הפתעות בגזרה הגברית שבוע הבא. הפתעות בגזרה הנשית לא יהיו. קריסטל כבר בגמר 10 שבועות.

  2. ואגב אני חייבת לציין שאולי אני משוחדת כי אני אוהבת את ג'וני דפ אהבה לא מתפשרת אבל השיר של בראיין אדאמס בעיני לא כזה נורא. ועכשיו יש לי חשק ללכת לראות את דון חואן דמרקו. ואת once. מזל שיש לי את שניהם על המחשב. 🙂

  3. אני מקווה שאתה מבין שקריסטל הולכת להפסיד אם עד עכשיו רק העזתי לחלום על לי מנצח עכשיו אני בטוחה !!!! החזרה הביתה שינתה הכל שנה שעברה לכריס הייה את הקהל הכי גדול בחזרה הביתה וגם אם אף אחד לא האמין הוא הצליח לנצח את אדם .
    גם השנה לקייסי היו 4000 צופים בקהל (לא באמת שהיה לו סיכוי גם ככה) לקריסטל 13000+ ועדיין הייה בה משהו קצת לא מעריך מספיק לכל החוויה( היא האדם של העונה ואני שונאת את ההשוואה כי לא מגיעה אפילו לקרסוליים שלו)
    ולבסוף לי הקהל שלו הורכב מ 41000+ הוא נתן מופע של 10 שירים במקום 3 הוא הייה מקסים צנוע מרוגש את רוב השירים הוא הפסיק באמצע כי הוא פשוט פרץ כל פעם בדמעות הוא חיבק את כולם והיה פשוט כל מה שאמריקה אוהבת בידיוק כמו כריס.
    אני בטוחה שכל מי שהיה בהומקומינג שלו התאהב בו עוד יותר ויצביע עבורו כמו מטורף.
    עכשיו הוא רק צריך לשיר מדהים ומרגש -מה שלדעתי הוא עושה תמיד והוא לוקח את הגמר מקריסטל בהליכה.
    אני שונאת את סיימון על הבחירה של הללויה ללי נו באמת רק לפני חודשיים טים שר את זה !!!!!!!

    תראה את זה לי שר את הי ג'וד מבקש מהקהל להגשים את החלום שלו שכולם ימחאו כפיים יחד ופורץ בבכי :
    http://www.youtube.com/user/xXTheWayWeRollXx#p/u/1/eOWwsA17sqk

  4. וואו אלינה תודה על הספוילר (זה לא נאמר אפילו טיפה בציניות, אחרי שאמרת את זה הלכתי לראות לגבי האחרים).
    זה נכון שזה שיר שעשו כבר כמה פעמים בתכנית ולא מזמן יחסית, אבל כפי שכבר ציינתי העונה זה שיר שסוג של אי אפשר להפסיד איתו ואם טים החסר כישרון הצליח להפגיז עם זה אז אין ספק שלי המוכשר יעשה מזה נפלאות.

    לגבי הבחירה של קייסי, עוד לא החלטתי אם היא טובה או לא. כשיר בפני עצמו הוא מושלם לקול של קייסי, פשוט, נותן לו אפשרות להפגין יכולות גיטרה וגם לשיר יפה, והוא שיר מרגש. אבל כפי שדידי כבר ציין בעבר העונה, ג'ון מאייר דמות בעייתית מעט בציבור והשיר הזה הוא שיר שהיה בזמנו כל כך טחון שהוא גרם לbacklash היסטרי נגדו.

    והשיר של קריסטל מרגיש הכי לא קשור. אבל זאת קריסטל ואני סומכת עליה. מעניין יהיה לראות מה יהיו בחירות ההפקה ובחירות הזמרים.

  5. היי ניצן אני שמחה שלא הרסתי לך כי רק אחרי שפירסתי את התגובה חשבתי שאולי הרסתי למישהו כי אני ממש משתדלת כל שבוע לא להרוס לעצמי ולהתאפק ליום רבעי בבוקר כדי לראות בלי שהרסתי לעצמי [כמו שעשיתי שבוע שעבר] ואני לא רוצה להרוס למישהו אחר.
    אני דווקא אוהבת את הבחירות לקייסי וקריסטל וזה מה שגורם לי לכעוס עוד יותר על סיימון. את צודקת זה באמת שיר שקשה להרוס אותו ויש לי חלום שלי יעשה אותו על פסנתר כי בראיון בתחילת העונה הוא אמר שהוא היה רוצה לנגן גם פסנתר בתוכנית אז אולי זה הרגע הוא יהיה מדהים.
    מה שמפתיע אותי לגבי לי זה כמה הוא מדהים מחוץ לאיידול במופע של הומקומינג אפילו לא זיוף אחד [רק בכי והשתנקויות 3> ] והדיסקים שלו מלפני איידול פשוט מדהימים אני פשוט לא מצליחה להבין הוא נשמע כל כך הרבה גרוע באיידול ?!
    אני רוצה שהוא ישיר משהו של KINGS OF LEON !!!

להשאיר תגובה

