עדכון קושחה לנוקיה E72

משתדרג (תמונה: יחצ)

בדיוק השבוע התלוננתי בפני אחד מבכירי יורוקום על כך שעדיין לא הופץ עדכון קושחה ל-E72 למכשירים ישראליים. והנה, זה קרה. מדובר בגרסה 031.023, שיצאה בעולם לפני קצת יותר מחודש, והיא עדיין לא זמינה (או לפחות לא היתה זמינה כששדרגתי) באמצעות המכשיר עצמו. כלומר, יש לחבר אותו למחשב, ולהריץ בדיקת עדכון באמצעות ה-Ovi Suite. העדכון זמין בוודאות למכשירי אורנג', אבל בהחלט שווה לנסות גם ללקוחות המפעילות האחרות.

הקושחה החדשה כוללת עדכון לדפדפן (לגרסה 7.2), לאובי מפות, לחנות אובי, לשירות שיתוף הקבצים Share Online, והוספת רדיו אינטרנט ליישום הרדיו המובנה. כמו כן, היא כוללת יישומים חדשים: Smart Connect, שמאפשר ליצור "נקודת גישה" חכמה עם עדיפויות ליישומים שלא מסוגלים להשתמש בנקודות הגישה החכמות המובנות, ו-Advanced Communications Manager שמאפשר פילטרים לשיחות נכנסות. ויש, כמובן, תיקוני באגים. רשימה מלאה של השינויים, כאן.

מעבר לכך, ביום ומשהו בהם אני משתמש בה, הבחנתי בשיפור משמעותי בזמן הסוללה – שהתדרדר בחודשים האחרונים – ובמהירות המכשיר. E72 תומך בשדרוג תוכנה שלא מוחק את תוכן המכשיר, אבל עדיין מומלץ לגבות.

3 מחשבות על “עדכון קושחה לנוקיה E72”

  1. התקנתי את זה כבר לפני שבועיים, ברגע שקיבלתי את המכשיר. אז אין לי מקום להשוות מול גירסה קודמת, אבל בכל מקרה, יומיים עבודה בלי טעינה, הלוואי על הדיאמונד הישן שלי 🙂

    וחוצמזה, יש עדכון 3.04 כבר למפות (בקושחה הזו גירסת המפות היא 3.03)

  2. התקשרתי לאורנג והם לא המליצו לי לעשות את העידכון גירסה דרך המחשב בטענה שזה יכול להרוס את המכשיר ואז לא תהיה לי אחריות.
    הם רוצים שאני אביא להם את המכשיר ,אשלם כסף ושהם יעשו את העדכון.
    או לגשת ליורוקום נוקיה ולשלם להם ישירות ושהם יעשו את העדכון גירסה.
    האם יש סיכון כזה שהמכשיר יהרס? אני ממש רוצה לעשות עדכון כי ישנם כמה "באגים" שאני מקווה שהגירסה החדשה תתקן.

להשאיר תגובה

