תכניות המד"ב והפנטסיה של הקיץ – מה ומתי

בטלויזיה האמריקאית ישודרו הקיץ חמש תוכניות ז'אנריות. מתוכן שלוש חוזרות לעונה נוספת, ושתיים חדשות. ואני חייב לומר שקשה לי להיות אופטימי. מבין התוכניות החוזרות, יש שתיים שניסיתי לצפות בהן ונשברתי אי שם בעונה הראשונה (Eureka, שאני יודע שיש לה חסידים, ו-Warehouse 13) וכמובן את True Blood, עליה אני מתכוון לכתוב בבלוג באופן שבועי, מזווית של מי שלא קרא את הספרים. הנה אחד הווביסודז של טרו בלאד ששוחררו לקראת העונה. הפרק הזה עוסק בג'סיקה.

באשר לשתי הסדרות החדשות, אני ממש מנסה להיות אופימי. הראשונה היא Haven. כמו Eureka, גם כאן מדובר בעיירה קטנה ששונה מאד מהעולם החיצון. כאן, במקום מדענים מטורפים, יש אנשים עם כוחות רדומים. במקום שוטר, יש סוכנת FBI. הסדרה מבוססת במידה כלשהי על הנובלה The Colorado Kid של סטיבן קינג, אותה לא קראתי. אבל אם יש דבר אחד שאנחנו יודעים על עיבודים של קינג, הרי זה שמנעד האיכות שלהם נע בין הנוראי למצוין. אני לא ממש מקווה ל"מצוין" מסדרת קיץ של SyFy. אני בהחלט מוכן להסתפק ב"טוב".

הסדרה השניה היא The Gates, סוג של "עקרות בית נואשות" עם ערפדה, איש זאב ומכשפה, כולם במה שמכונה Gated Community, כלומר סוג של שכונה של עשירים שצריך לעבור שער כדי להיכנס לתוכה. אני חייב להודות שכאן קשה לי יותר לשמור על אופטימיות, לפחות בעבורי כצופה. קשה לי עם אופרות סבון, גם אם הן עשויות ממש טוב. זאת הסיבה שנשברתי בזמנו מ"עקרות בית" – למרות שלפחות בהתחלה זאת היתה שעשויה היטב – וזאת הסיבה שאני לא צופה ב-Glee. אבל אני הולך לנסות.

לו"ז חזרה/התחלה של הסדרות:

True Blood – 9 13/6

The Gates – 20/6

Warehouse 13 – 7/7

Haven – 9/7

Eureka – 18/7

3 מחשבות על “תכניות המד"ב והפנטסיה של הקיץ – מה ומתי”

  1. כיף לשמוע שEureka ו-Warehouse 13 חוזרות

    הסדרה הזו מוצאת חן בעיניי (לפחות הפרומו)

    רק שהיא מיועדת לסתיו 🙂

  2. אפשר גם לציין את Persons Unknown שעולה ב-7 ליוני ב-NBC. זה נראה לפחות משיק לז'אנר.

    גם המיני סדרה "הפאנטום" עולה ב-20 ליוני ב-SyFy.

    ולא יודע אם לשייך או לא, אבל Neighbors From Hell עולה ב-7 ליוני ב-TBS (והטריילר שלה נראה מצוין!) :

  3. הדבר שהכי מעצבן אותי בגייטס שזה נשמע גרסא גרועה יותר של being human המשובח (שגם ככה סיי פיי עושים לו רימייק אמריקאי). אני יודעת שבין דמדומים, לדם אמיתי יש עכשיו טרנד גדול של ערפדים ואנשי זאב אבל בכל זאת, ערפד איש זאב ומכשפה (או רוח רפאים) שגרים ביחד, זה כבר ממש גניבה…

להשאיר תגובה

