הוכרזו זוכי פרס לוקוס

אם יש דבר אחד שאומר שהחיים שלי באמת השתנו מאז שעזבתי את וואלה!, הנה הוא: הזוכים בשלוש מתוך ארבע קטגוריות הספר של פרס לוקוס הם 1. ספר שקראתי 2. ספר שאני קורא ו-3. ספר שאני מתרגם. הרביעי הוא ספר של סופר שהבאתי לאור בעברית לפני מספר שנים. מגניב. את הרשימה המלאה, שכוללת גם את המועמדים, תוכלו לקרוא כאן.

והנה הזוכים:

ספר מד"ב: Boneshaker של שרי פריסט. כתבתי עליו כאן.

ספר פנטסיה: The City and the City של צ'יינה מייוויל. נהנה ממנו מאד כרגע.

ספר ראשון: The Windup Girl של פאולו באצ'יגלופי. יהיו לי מחשבות עליו בהמשך.

ספר לבני נוער: Leviathan של סקוט ווסטרפלד. אני מקווה שקראתם את פיפס.

נובלה: The Women of Nell Gwynne’s של קייג' בייקר ז"ל. לא רק זוכה סנטימנטלית.

נובלטה: By Moonlight של פיטר ס' ביגל. איזה סופר נפלא.

סיפור קצר: An Invocation of Incuriosity של ניל גיימן. ניל מועמד, ניל זוכה. ככה זה עובד בדרך כלל.

המגזין הטוב ביותר: F&SF. הקטגוריה הכי פחות רלוונטית. שימו לב שכל הזוכים בקטגוריות הקצרות הופיעו לראשונה באוספים או אנתולוגיות.

המו"ל הטוב ביותר: Tor. הגיוני.

האנתולוגיה הטובה ביותר: The New Space Opera 2 בעריכת גרדנר דוזואה וג'ונתן סטרייהאן.

האוסף הטוב ביותר: The Best of Gene Wolfe מאת ג'ין וולף. ברור שזה זכה. זה המיטב של ג'ין וולף. ג'ין וולף!

העורכ/ת הטוב/ה ביותר: אלן דאטלו. תמיד מגיע לה.

האמן הטוב ביותר: מייקל וואלן. הייתי שמח עם ג'ון פיקאסיו היה זוכה, אבל קשה להתווכח עם זכיה של וואלן

ספר נון פיקשן/אמנות:  Cheek by Jowl מאת אורסולה ק' לה גווין. היא אורסולה פאקינג לה גווין. וזה ספר שאני מאד רוצה לקרוא.

להשאיר תגובה

