ג'וני דפ יהיה הדוקטור בסרט ב-2012?

אני בדרך כלל לא מדווח על שמועות, אבל Tor.com הוא מקור אמין בעיני, והם מדווחים שמקורות באולפנים אישרו להם שהשמועה היא אמת: ג'וני דפ. דוקטור הו. סרט. 2012. זה משעשע במיוחד לאור העובדה שבקונפינצ'יאל האחרון של העונה, סטיבן מופאט נשאל האם הדוקטור הוא בריטי מכדי להצליח באמריקה, והזכיר בתשובה את שרלוק הולמס וג'יימס בונד וציין שגם החובבים באמריקה יגיבו רע למחשבה על דוקטור אמריקאי. מצד שני, ג'וני דפ. אנשים אוהבים את ג'וני דפ. אני אוהב את ג'וני דפ. למרות שעוד לא לגמרי סלחתי לו על הזוועה שהתהדרה בשם "Alice in Wonderland". הסרט, אגב, אמור להיכתב על ידי ראסל טי' דיוויס, מה שמעלה את השאלה: אם כבר דיוויס, למה לא טננט? האם הדוקטור של דפ יהיה אחד מה-11 הקיימים, עם שחקן חדש, או דוקטור אחר? מעבר לכך, לג'וני דפ יש ב-IMDB לא פחות מ-14 סרטים בתהליך פיתוח כלשהו, לא כולל ה-5 שנמצאים בשלבי הפקה שונים, כך שהוא לא בדיוק פנוי. אני חייב להודות שאין לי מושג מה לחשוב על הסיפור הזה. אני לא יודע אם הוא אמיתי, אני לא יודע אם הוא רעיון טוב. אני פשוט לא יודע.

2 מחשבות על “ג'וני דפ יהיה הדוקטור בסרט ב-2012?”

  1. אם דיוויס רוצה להשקיע כסף בפרוייקט כל כך ענק ומסוכן זה בעייתי ללהק את טננט כי הוא לא מוכר לקהל הרחב בארה"ב. אבל, להגנתו של דיוויס אם יש מישהו אחד בהוליווד שיכול להיות הדוקטור זה ג'וני דפ. אותו דבר שאתה טוען על דוקטור הו ועל פיצה אני טוענת על דפ. גם כשהוא גרוע, הוא טוב. לדוקטור יש שילוב של 2 תכונות שבדרך כלל לא באות ביחד: מוזריות וצ'ארם. הוא הזוי בטירוף ובכל זאת אנשים פשוט הולכים אחריו באש ובמים. זה משהו שלא קל להביע ועד כה בהיסטוריה הצליחו לקלוע בליהוקים (אם כי לדעתי הדוקטור של אלקסטון לא היה מוזר כל כך). ג'וני דפ תמיד משחק דמויות הזויות ועם זאת תמיד אבל תמיד סוחף. אם זה חייב לקרות, אני שמחה שזה הוא.
    מצד שני כדרכן של שמועות סביר להניח שזה ישתנה 20 פעם. וכמו שכולנו קיבלנו התקף לב קטן כשראינו לראשונה תמונה של סמית' והתבדינו, אני מקווה שגם פה המפיקים ידעו יותר טוב מהקהל מי הדוקטור הנכון.

    בכל מקרה, מעניין.

  2. אני מקווה שלא.
    למען האמת נוצרה לי סלידה ממר דפ בשנים האחרונות, העבודה האינטנסיבית עם טים ברטון ובחירת הסרטים הנוראית לאחרונה די המאיסו אותו עליי.

    קשה לי להאמין שיעשו סרט על דוקטור הו, במיוחד לא בסטנדרטים הוליוודים. למרות דהסידרה תופסת פופולריות בארה"ב אני לא מאינה שהקהל האמריקאי מוכן לקבל אותה במיין סטרים בתרבות שלהם [מה שאפשר להגיד בכיף על טורצ'ווד].

    למען האמת, ואולי אני משוחדת, אני לא מאמינה שמישהו מלבד דיוויד טננט יכול לקחת על עצמו את התפקיד בסרט [ואולי להראות לנו דברים בין הספיישל מי המאדים וספיישלי הסיום?]. אני רק אשמח אם הוא בבקשה יכול להיות פחות פציפיסט בפעם הבאה 😉

להשאיר תגובה

