תודה לדן גילברט, הבעלים של קליבלנד קבלירס

זה נחמד, לא לשנוא אותו (Keith Allison, CC-By-SA)

באמת שלא רציתי לשנוא את לברון ג'יימס. הוא אחד השחקנים המדהימים בהיסטוריה של הכדורסל, ולא רק בגלל היכולות הפיזיות העל אנושיות שלו. אבל אתמול בלילה היו לי תחושות מאד שליליות בנוגע למלך ג'יימס. גם כי אני מתעב את מיאמי ופט ריילי, וגם בגלל שכל ספיישל "לאן אני הולך" הרגיש לי אגומניאקי להפליא. אתמול בלילה התחלתי לכתוב פוסט על הצער שאני חש על כך שאני מוצא את עצמי שונא אותו.

אבל המכתב של דן גילברט, שאותו אני ממליץ לכל חובב ספורט לקרוא, החזיר אותי לעמדה המקורית שלי. לברון ג'יימס הוא כישרון חד פעמי שהנהלה גרועה תקעה אותו שוב ושוב עם שחקנים בינוניים.

גילברט כותב: "אם חשבתם שהיתה לנו מוטיבציה קודם להביא את הגביע לקליבלנד, אני יכול לומר לכם שתצוגת האנוכיות והבגידה המבישה של אחד משלנו העלתה את ה"מוטיבציה" שלנו לרמות שלא הכרנו וחווינו בעבר".

ובכן, אם ג'יימס היה חושב שיש לכם מוטיבציה להביא את הגביע לקליבלנד, אולי הוא לא היה עוזב. הרמות האלה שלא הכרתם וחוויתם בעבר? אלה רמות המוטיבציה בהן הייתם צריכים לפעול בשנים האחרונות. במקום זאת, נשארתם במשך שנים עם מאמן הגנה טוב ולא יותר מזה, הבאתם את גופתו של שאקיל ואת מו ויליאמס. ואלה השחקנים הכי טובים שהבאתם. יש פלא שלברון רוצה ללכת לשחק עם שחקנים טובים? זה לא משהו שהוא חווה בתקופה שלו בקבלירס.

אני אפילו לא רוצה לדבר על ההבטחה המטופשת לזכות באליפות לפני לברון, או על הדיבורים על ה"קללה". זה בעיקר מעורר רחמים.

אז תודה לך, דן גילברט. גרמת לי לשוב ולאהוב את לברון ג'יימס. גרמת לי להבין אותו.

4 מחשבות על “תודה לדן גילברט, הבעלים של קליבלנד קבלירס”

    1. לך ל"אודות". רואה איפה שכתוב "שאר הדברים שזכורים לאלה מכם שיש להם זיכרון ממש טוב"? ובכן, זה כולל את ה-NBA.

  1. וואלה, לא ידעתי על זה דידי. תודה.

    מה זה המכתב המפגר הזה?? נשמע כמו ילד בגן שלקחו לו את הצעצוע..
    בחור ("הבעלים הרוב של הקליבלנד קבלירס") – קינג ג'יימס לא יכול לקחת אליפות לבד. הוא פאקינג סחב אתכם על הגב שלו כל העונה, כן, גם את שאקיל וה-200 ק"ג שלו. אם אתה רוצה אליפות, היית צריך לסדר לו צוות משלים נורמלי, שיודע שהוא אמנם בא לעבוד רק 5-6 דקות כל משחק – אבל נותן 200%.
    דרך אגב – זה בדיוק מה שמיאמי עשו, עם הבאתו של הקינג. ווייד היה לבד (ביזלי לא נחשב), עכשיו הם כבר שלישייה (ווייד, ג'יימס ובוש), ורק נשאר להשלים עוד 5-7 שחקנים (בתקציב 10-15 מיליון דולר) שייתנו להם דקות מנוחה, בלי לאבד יתרון.

    ודבר אחרון – הצחקת אותי עם ההצהרה הזאת על "אליפות לקליבלנד לפני קינג ג'יימס". מה עישנת בדיוק?

    נ.ב. – אתה חייב לי כמה שעות שינה. קמתי באמצע הלילה עם תקווה שאולי המשחק הזה תראו לבוסטון מה אתם באמת שווים.

להשאיר תגובה

