רשמי: ג'וס ווידון יביים את The Avengers

לא כתבתי על זה בשלב השמועות, כי למה להפיץ שברון לב פוטנציאלי? במיוחד אחרי כל שמועות העבר. אבל עכשיו זה רשמי: ג'וס ווידון יביים את העיבוד הקולנועי של The Avengers, הסרט שאליו מובילים כל הקישורים בין סרטי הקומיקס השונים של מארוול. ווידון הכריז על כך מעל הבמה בקומיקון, ואמר:

"אני עדיין כותב את השלד. אני בשלב בו אני מעבד ומעבד. מה שאני אוהב בזה הוא שאין מצב שהאנשים האלה יהיו באותו החדר, שלא לדבר על אותו הצוות. ובעבורי, זאת ההגדרה של משפחה".

ומהזווית הזאת, זה הגיוני כל כך שהוא הבמאי. זאת הסקובי גנג. וזאת הסוכנות של אנג'ל, וזה הצוות של Serenity, וזאת הקבוצה שנבנתה כל כך לאט והופיעה רק בסוף של Dollhouse. זה הסיפור של ווידון. אני אוהב את הסיפור הזה

3 מחשבות על “רשמי: ג'וס ווידון יביים את The Avengers”

  1. והקושיה הגדולה – האם הוא יחשוב על תירוצים חדשים אם הסרט יהיה מחורבן, או שהוא יחזור לאותם תירוצים ישנים?
    (אכלו לי, שתו לי, החליפות האלו לא מבינים כלום, שינו לי את הסרט אחרי שעבדתי אותו, לא נתנו לי מספיק משאבים… שכחתי משהו?)

  2. בתור חסיד של באפי ואקס מן הקומיקס שלו שקניתי מאד מסקרן אותי לראות את הספין ושנינות שלו בתוך עולם הגיבורי העל
    מקווה שלא יחזור מקרה אימת הפנטום שחיכינו 16 שנה להמשך ראוי וקיבלנו סיפור עליית הרשע לגדולה במקום להמשך הסיפור מנקודת מבט טובה ולא שדרוג הרוע והילולו למרות שנקמת הסית היה מבדר ודי טוב למרות הסיום הקרב בין אובי לאניקין היה די פתטי בעיני

כתיבת תגובה

