סופית: אני ממש מצפה ל-Thor (טריילר)

אני חייב להודות שהשינוי במידת הציפיה שלי ל-Thor במשך השבוע האחרון הוא די קיצוני. לפני זמן לא רב אמרתי לאנשים שזה יהיה סרט נורא, אבל שאני חושב שעדיין אהנה ממנו. עכשיו… אחרי ראיונות עם המסוורת' ובראנה והטריילר שהבאתי מ-io9, אני מתחיל לחשוב שזה יהיה סרט מ-מ-ש מגניב. האם הוא יהיה מגוחך? כן, במידת מה. זה בלתי נמנע. ת'ור הוא דמות מגוחכת. אבל זה עשוי להיות ספקטקל מרהיב מספיק כדי שזה לא יפריע לי.

תוספת מאוחרת: ודאי שמתם לב שהוידאו לא עובד. מארוול מסירים אותו מכל מקום ברשת בו הם מוצאים אותו. זה אדיוטי. הנה תגובה הולמת של מייק מאסניק מ-TechDirt.

Vodpod videos no longer available.

9 מחשבות על “סופית: אני ממש מצפה ל-Thor (טריילר)”

  1. הממ. לא נחשפתי לשום דבר חוץ מהטריילר הזה, אבל הוא כשלעצמו, האמת, לא הרשים אותי. גם לא מבחינת המרהיבות. מה שהיה יכול לשנות את המצב מבחינתי היה כמובן אם אלכסנדר סקרסגרד היה משחק את ת'ור, כי אז למי אכפת מעלילה מפגרת. אבל לא. (הסרט של "צוללות", אלכס? באמת? שתהיה לי בריא)

    1. המרהיבות מאבדת מעט בפורמט שיש כרגע ברשת. אני מצרף למשוואה גם תגובות של צופים של הטריילר מקומיקון, שם הוא הוקרן על מסך גדול, בתלת מימד.

  2. פינגבאק: Thor Trailer | Distractions
  3. מה נסגר עם עניין ההבהובים וההחשכות האלו? כל טריילר עושה את זה היום. זה הורג לי את העיניים ואני רוצה לחבוץ את שקי הגבריות של כל מי שהיו מעורבים בזה.

    חוץ מזה נראה סבבה לגמרי. יש לי חוש לדברים האלו, למשל ידעתי שהענק הירוק יהיה אסון טבע בשני המקרים ואכן זה היה המצב.

    1. אוי, אני מתעבת את ז'אנר הטריילרים המהבהבים. מעורר בי כמיהה לאיזה התקף אפילפיה חזק וטוב שיגאל אותי מהסבל הזה.

  4. הטריילר ירד מהרשת או משו?
    כי הוא לא עולה לי פה וגם לא מצליח למצוא אותו בשום מקום אחר!

      1. השם ייקום דמם!
        יש אנשים עובדים בימינו שאין להם זמן להתחבר ישר כשעולה!
        אתה באמת צריך לדאוג לזה שיוכלו לצפות בוידאו בגרסאת וואפ של הבלוג :/

להשאיר תגובה

