הטריילר האינטראקטיבי של סקוט פילגרים נגד העולם. הוא מהמם

ב-io9 כתבו שהטריילר הזה מוצלח יותר מרוב התוספות המיוחדות לדיסקי DVD, ואני נאלץ להסכים. הוא מאד מגניב. עם זאת, אני לא בטוח שכדאי לכם לצפות בו. אחרי שראיתי את הסרט, הגישה שלי בנוגע לשפע המטורף של חומרים שמעלים לרשת בנוגע לסרט הזה היא כזאת: אם כבר החלטתם לראות את הסרט, אל תצפו בהם. בזה, לדוגמה, שווה מאד לצפות אחר כך (ואם הייתי סומך על עצמי שאזכור את קיומו, הייתי מחכה עם ההעלאה). מצד שני, אם אתם עדיין מתלבטים, צפו בו. ותקליקו על כל מה שאפשר להקליק. זה מגניב בפיתה.

Vodpod videos no longer available.

להשאיר תגובה

