למה פודקאסט? למה באנגלית?

היום עלה פרק הפיילוט של Phones in Space, הפודקאסט החדש שלי ושל זיו קיטרו. ורציתי להסביר למה החלטתי לעשות פודקאסט, ולמה הוא באנגלית.

אני מקשיב להרבה פודקאסטים. במגוון רחב של נושאים. זה מה שאני עושה באוטובוס, בשירותים, כשאני שוטף כלים. זה משהו שחשבתי לעשות עוד כשהייתי בוואלה!, אבל לא הסתייע. עכשיו, כשאני חופשי יותר לעשות דברים שונים, החלטתי להחיות את הרעיון, ולכוון אותו לאותו הכיוון כמו הבלוג: סלולר ומד"ב. זיו הוא שותף טבעי לפרויקט כזה. הוא חובב ז'אנר בעל ידע רחב, הוא כתב ספר על האייפון, והוא פודקסטר מנוסה. אנחנו מסכימים על מספיק דברים כדי שיהיה ידידותי, וחלוקים במספיק נושאים כדי שיהיה מעניין. אני חושב.

החלטנו לעשות את הפודקאסט באנגלית, כדי להגיע לקהל רחב יותר. אני מאמין שאחוז סביר מקוראי הבלוג הקיימים יוכלו להקשיב לשעת שיחה באנגלית, גם אם חלקם לא היו קוראים טקסט ארוך באנגלית. ואני חושב שבעזרת ערוצי ההפצה הקיימים כיום, נוכל באמת להגיע גם למאזינים שלא נמצאים בישראל.

אני מקווה שתקשיבו לפודקאסט. הפרק הראשון קצת בוסרי, ואני מאמין שאני אתמקצע עם הזמן. אבל בסה"כ, יחסית לחוסר הנסיון שלי, זה די מוצלח בעיני. אשמח מאד לתגובות.

להשאיר תגובה

