אנדרואיד 3.0 + PSP = מכשיר הדגל של סוני אריקסון ל-2011?

אילוסטרציה שלי, מתמונות יח"צ. אכן, אני לא גרפיקאי

Engadget מדווחים הלילה על סקופ די מדהים – ומכיוון שמדובר באתר האמין ביותר בתחום, אני מאמין להם – סוני אריקסון מתכוונת להשיק מכשיר שייראה כמו שילוב בין הגלקסי S וה-PSP Go, יכלול את כפתורי המשחק של ה-PSP בסליידר, ויריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0. במילים אחרות, מדובר במפלצת. ומעבר לכך, מדובר במשהו שעשוי להיות טוב מאד לאנדרואיד כפלטפורמה. משחקים, אחרי הכל, הם מהתחומים המעטים בהם אפל עדיין קורעת למערכת ההפעלה של גוגל את הצורה.

לפי אנגדג'ט, המכשיר יגיע עם מסך 3.7 עד 4.1 אינץ', מצלמת 5 מגפיקסל לפחות, וכנראה מעבד סנאפדרגון במהירות 1 גיגהרץ. המעבד, אגב, הוא החלק שקצת לא הגיוני בעיני. כדי להריץ את God Of War, הייתי מעדיף מעבד קצת יותר חזק. ויהיו כאלה בשוק כשהמכשיר הזה ייצא.

באביב 2007 הייתי בלונדון, בארוע ההשקה של P1 של סוני אריקסון, מכשיר שלמזלו הרע הוכרז כמעט סימולטנית עם האייפון המקורי. באותו ארוע, נשאל מנכ"ל החברה דאז מיילס פלינט מה בנוגע למכשיר פלייסטיישן. פלינט אמר שזה ייקח זמן, ושזה יקרה "כשהטכנולוגיה תאפשר חוויה טובה מספיק". נראה שהיום הזה מתקרב. אותי, זה משמח.

בהערת אגב, אציין שה-P1 – שהיה עם השקתו מכשיר עם מפרט יפה מאד – כלל מצלמת 3 מגפיקסל ומעבד במהירות 208 מגהרץ. זה היה לפני שלוש שנים. רק שלוש שנים.

להשאיר תגובה

