הסדרות של הסתיו

אמנם לא מרגישים את זה עדיין אצלנו, אבל הסתיו מתקרב. או לפחות עונת הסתיו. מה זה אומר? זה אומר שבקרוב יהיו יותר דברים לראות בטלויזיה, כמובן. הסדרות של הקיץ נגמרו או נגמרות בקרוב, ואני מוכן לגל החדש. ברשימה הזאת יהיו סדרות חדשות וסדרות חוזרות. יש כאן סדרות ז'אנר,  סדרות שמשיקות לז'אנר בדרך זו או אחרת (כולל קאסט), וסדרות שפשוט אי אפשר להתעלם מהן בלי קשר לז'אנר. אין כאן סדרות שאני לא רואה או מתכוון לראות או – במקרה אחד – להשלים. סדר הופעתן הוא סדר עלייתן או שיבתן למסך.

Nikita – 9/9

מבחינתי, יש סוג של סדרות ריגול ואקשן שנכנסות לרשימות האלה גם בלי שיהיו בהן אלמנטים מובהקים של מד"ב. לא הייתי רוצה שיקרינו אותן באייקון, אבל לרשימה בבלוג הן מתאימות. ניקיטה היא הגרסה ה-73 (טוב, הרביעית) של מה שכבר היה סרט צרפתי, סרט אמריקאי וסדרה די מאעפנה שיש אנשים אינטליגנטים שממש אוהבים. מאגי קיו רזה מדי, אבל חוץ מזה נראה שמדובר בסדרת אקשן חביבה. ואולי אפילו טובה.Boardwalk Empire – 19/9

לא ז'אנרית בעליל, ועדיין, הסדרה עם הפוטנציאל הגדול של הסתיו. התסריטאי הראשי, טרנס וינטר, כתב 25 פרקים של הסופרנוס. מרטין סקורסזי ביים את הפרק הראשון. סטיב בושמי בתפקיד הראשי. תחילת תקופת איסור האלכוהול, לידת המאפיה, לאקי לוצ'יאנו, ארנולד רות'שטיין, אל קאפון. ב-HBO.

The Event – 20/9

הסדרה החדשה השניה הכי מסקרנת של הסתיו. היו לנו כמה טוענות לכתר של Lost, אבל לפי דיווחים, זאת הראשונה שיש לה סיכוי. משהו גדול קורה בפרק הראשון, וכל הסדרה נובעת ממנו. מה קורה? עדיין לא ידוע. חוץ מלאנשים שראו את הפרק הראשון בקומיקון, ואנשים שקוראים ספוילרים. אני נמנעתי. זליקו איוונק, לורה אינס, בלייר אנדרווד… אני בהחלט מוכן להיות אופטימי.

Castle – 20/9

טוב, כאן הקשר הז'אנרי הוא ליהוקי בלבד. אבל כשמדובר בנייט פיליון, זה די והותר. חוץ מזה, זאת סדרה שהשתפרה מאד מהעונה הראשונה לשניה. בעונה הראשונה הסדרה נסמכה לחלוטין על הקסם האישי של פיליון, בתפקיד סופר המתח שמתעלק על המשטרה ועוזר לה לפתור רציחות. בעונה השניה, גם שאר הקאסט קיבלו סיבות לקיומם, והעלילות השתפרו. אני לא רואה סיבה שהסדרה תפסיק להיות מהנה בעונה השלישית.

Chuck – 9/20

ואם כבר מדברים על סדרות שהשתפרו, הרי שאת צ'אק כמעט ונטשתי באמצע העונה הקודמת. אבל היא חזרה בגדול, נתנה סיום עונה מצוין, ובעונה הקרבה תביא את לינדה המילטון. זאת סדרה ז'אנרית לחלוטין, בהתחשב בכך שצ'אק הוא סוג של גיבור על.

Hawaii Five-0 – 20/9

הסדרה הזאת, רימייק של הוואי 5-0 הוותיקה, כאן באמת רק בגלל שהקאסט שלה כולל את גרייס פארק מגלקטיקה ואת דניאל דיי קים מאבודים. אני אצפה בפרק הראשון, אבל אני לא סופר אופטימי. הסיכוי שאנטוש מהר די גבוה.

Fringe – 23/9

Fringe היא סדרה שנטשתי מוקדם בעונה הראשונה. אבל הדיבור עליה, במיוחד ממקורות שאמינים בעיני, חיובי כל כך שאני הולך לנסות שוב. לא צפיתי בטריילר החובבים שלמעלה, כי אני לא מעוניין בספוילרים. אני מקווה שהוא טוב.

Community – 23/9

טוב, אין לי ממש תירוץ לכך שקומיוניטי נמצאת ברשימה הזאת. חוץ מהפרק הפוסט אפוקליפטי המעולה של העונה שעברה, שבעולם צודק יותר היה מזכה אותה באיזו מועמדות לאמי (הפרומו המצורף הוא לפרק ההוא. והפרק היה יותר מגניב ממנו). בעיני, זאת הסיטקום המצחיקה בטלויזיה כרגע.

No Ordinary Family – 28/9

כתבתי כבר על הפרק הראשון של הסדרה כאן, ואין לי הרבה מה להוסיף. אני אופטימי, אבל זהיר. זהיר, אבל אופטימי.

Human Target – 1/10

זאת הסדרה הכי כיפית בטלויזיה, והסדרה שלגורלה אני חרד יותר מכל. הרייטינג שלה גבולי, והעבירו אותה לבית הקברות של הטלויזיה: יום שישי. ועדיין… זאת באמת הסדרה הכי כיפית והכי מופרכת בטלויזיה. אמנם כל קשר בינה לבין הקומיקס עליו היא מבוססת מקרי בלבד, אבל זה לא באמת משנה. אני מאד מקווה שהיא תשרוד.

The Walking Dead – 31/10

אני לא מת על זומבים,  ולא קראתי המון גליונות של הקומיקס עליו הסדרה הזאת, שעולה ב-AMC, מבוססת. ועדיין, הטריילר מעולה, זאת נראית סדרה מאד נאמנה למקור, והעובדה שהיא משודרת בכבלים אומרת שהיא גם יכולה להיראות כפי שהיא צריכה, וגם יש לה סיכוי סביר לשרוד.

9 מחשבות על “הסדרות של הסתיו”

      1. אני באמת מציע לך להמשיך לראות, העונה השנייה מעולה והעונה השלישית נראית מבטיחה.

להשאיר תגובה

