מוטורולה מיילסטון 2 הוכרז. הנה סרטון פרומו וכמה מחשבות

אז מוטורולה הכריזה רשמית על המיילסטון 2, הגרסה העולמית לדרואיד 2, ודור ההמשך של מיילסטון, (שהיה הגרסה העולמית של הדרואיד המקורי). מבלבל? קצת. נתחיל בסרטון של מוטורולה, ואז נעבור למחשבות שלי.

מיילסטון 2, כפי שניתן לראות, דומה מאד למיילסטון המקורי. המקלדת נראית משופרת (והביקורות של דרואיד 2 תומכות בכך) והוא מצלם וידאו ב-720p (מה שדרואיד 2 עוד לא יכול לעשות, אבל בטח יעשה בהמשך עם שדרוג תוכנה. האופטיקה שלהם זהה). המעבד מהיר יותר, ובשילוב עם אנדרואיד 2.2, התוצאה אמורה להיות מכשיר מהיר יותר. אני אומר "אמורה" מכיוון שמסתבר שאין טוב בלי רע. המיילסטון 2 כולל חוויית מוטובלר מלאה. מקיפה יותר מאשר בדרואיד 2. וזה לא רק מאט את המכשיר, זה מבאס. יש כרגע סוג של קוצנזוס שמכל הסקינים שחברות שמות על אנדרואיד, בלר הוא החלש ביותר. זה לא מאד מפתיע. מוטורולה היא חברת חומרה מעולה וחברת תוכנה חלשה. זה מה שהיה כל כך משמח בהחלטה שלה להשתמש באנדרואיד: זה משלב את החומרה שלה עם תוכנה של מישהו אחר.

אני לא יודע האם נקבל בארץ את המיילסטון 2. אני חושד שלא מכיוון שנראה שהמיילסטון המקורי עדיין נמכר כאן יפה, יש הרבה פחות תחרות, ואני סבור שמוטורולה והמפעילות מעדיפים לחכות למכשירים שמריצים אנדרואיד 3.0, הגרסה שאמורה להיות קפיצת המדרגה הגדולה הבאה של אנדרואיד. מה שמטריד אותי יותר הוא מתי נקבל אנדרואיד 2.2 למיילסטון המקורי. הדרואיד כבר זכה לשדרוג, ומוטורולה מתכננת לשדרג את המיילסטון. מתישהו. אולי עד סוף השנה. אולי בשנה הבאה. כשהגרסה הזאת תהיה מיושנת. אני מקווה שהחברה תזדרז עם השדרוג. כפי שאני מקווה שסמסונג תזדרז עם השדרוג המקביל לגלקסי S. כרגע, מדובר בשני מכשירים שהם פשוט פחות טובים ממה שהם יכולים להיות.

תגובה אחת בנושא “מוטורולה מיילסטון 2 הוכרז. הנה סרטון פרומו וכמה מחשבות”

להשאיר תגובה

