מבט מורחב ב-Game of Thrones

בעודי מחכה לדעת האם אוכל לטוס היום ללונדון, קבלו שתי דקות של הסדרה המסקרנת של האביב. דקה וחצי של ראיונות ופרומו ובסיום טריילר של חצי דקה. זה נראה לא רע. לא רע בכלל.

6 מחשבות על “מבט מורחב ב-Game of Thrones”

  1. נאבקת עם הספר כבר חודשיים. שכן, מדובר בחתיכת טלנובלה שלא מהעולם הזה. בונה על איצ'ביאו לקצר במלודרמות המשפחתיות ולהתרכז בסקס ובאלימות. אלא מה.

  2. או וואו. זה הקפיץ את רמת הציפיות שלי בכמה דרגות. נראה מעולה. וקשה לחשוב על בית מתאים יותר לסדרה הזאת מאשר HBO.

  3. אני מאושר מבואה של הסדרה בעיקר כי אין לי כוח או רצון לקרוא את הספרים.
    זה נראה לי כמו הסדרה של טולקין – אחלה סיפור, אבל לאף אחד אין באמת כוח לצלוח את הספר.
    הידד ל-HBO.

  4. רק שלא יתעלקו על הסיפור. שיבנו ציור יפה לספר כמו הסרט של שר הטבעות. לי יצא לחיות בעולם הזה בין עוד 1000 אנשים, LARP אתם יודעים.

כתיבת תגובה

