יום מזעזע (או: למה עדכונים מנוקיה וורלד יגיעו רק מאוחר יותר)

כפי שחלקכם יודעים, הייתי אמור לטוס ללונדון ביום שני לקראת פתיחת נוקיה וורלד היום. זה לא קרה. היתה שביתה. התלבטתי האם לטוס היום, והחלטתי שכן. הטיסה היתה אמורה לצאת בשבע. היא יצאה בשבע ארבעים וחמש. כשהגענו ללונדון, ריחפנו עוד 25 דקות מעל היתרו. בכיר מיורוקום הציע לקחת אותי טרמפ במונית שלו. הסכמתי. הנהג עבר דרך כל פקק אפשרי, והנסיעה לקחה קרוב לשעתיים. בגלל שמיהרנו לצאת מהית'רו, לא קניתי כרטיס סים בשדה התעופה. טעות. לא הצלחתי להתחבר לוייפיי בכנס ולו לרגע. ראיתי מכשירים מגניבים (כן, אני עוד ארחיב בנוגע לזה. כן, אני רוצה E7. לא, אני לא אקנה E7), היו לי שיחות מעניינות עם אנשים מרתקים. ואז נסעתי למלון.

שם, הודיעו לי שביטלו את ההזמנה שלי, ושהמלון מלא. אתמול התקשרתי אליהם להודיע שאגיע היום, אבל מכיוון שלא היו להם פרטי אשראי שלי (אלה עברו במסלקה של החברה דרכה הזמנתי את המלון), הם לא הצליחו אתמול לחייב אותי על אתמול והיום. כי הם רצו לחייב אותי גם על אתמול כי הודעתי זמן מועט מדי מראש. האם הם יכלו לומר לי על זה משהו בטלפון? מסתבר שלא. בעזרת אנשים טובים (הכתב היה, בסופו של דבר, במידה חלקית ולילה אחד במלון, אורח יורוקום בלונדון למרות שהוא לא התכוון להיות והם לא התכוונו שהוא יהיה) השגתי חדר במלון. אבל המלון בו לא היה לי חדר היה בחור. חור בלי מוניות. לקח לי שעה למצוא מונית. הנהג לא מצא את המלון החדש. מונית שניה הביאה אותי לשם לבסוף. ציינתי שבשלב הזה אני עם התיקים שלי תחת גשם שוטף?

ואז התקלחתי והלכתי למסיבה של נוקיה, כי באמת הייתי חייב לנקות את הראש. ועכשיו אני בחדר המלון. אז יש תמונות וסרטונים של המכשירים החדשים, ויש לי מחשבות עליהם. חלקן טובות יותר, חלקן פחות. אבל אני לא הולך להעלות שום דבר מזה הלילה. וכנראה גם לא מחר. אני הרוג. מחר בלילה אני ממריא חזרה ארצה.

ותודה לאיגוד עובדי רשות התעופה שהביאוני עד הלום.

6 מחשבות על “יום מזעזע (או: למה עדכונים מנוקיה וורלד יגיעו רק מאוחר יותר)”

  1. ליבי איתך על הברדקים, אבל לרדת על עובדי נמל התעופה זה לא הוגן. תחשוב שלך היו מאיימים על הפנסיה, עדיף גשם לונדוני… ותגיד "הגומל" שלא חיכה לך דאלק במונית 🙂

  2. כמי שעבר אמש חלקיק מהמתואר, בשל אותן סיבות, אני יכול להבין אותך אולי.

    חיכיתי – ועודני – לדיווח השקול שלך.

כתיבת תגובה

