שבע וחצי דקות של פרסום אפקטיבי על HTC Desire HD

הדזייר HD, למי שלא יודע, הוא הגרסה העולמית של HTC Evo, רק בלי דור 4, ועם שדרוגים שונים. בעיני, זה המכשיר השני הכי מגניב ש-HTC הציגו בלונדון בשבוע שעבר, מה שהיה נשמע מרשים יותר אם הם היו מציגים יותר משני מכשירים. ועדיין, זה מכשיר מאד מרשים. והוא יצליח יותר מהדזייר Z בעל המקלדת המלאה והמעבד החדש. במינימום, מדובר במכשיר שהוא מתמודד שקול מול אייפון4. HTC הכינו וידאו של שבע וחצי דקות שמסביר למה זה מכשיר מגניב. זאת פרסומת, אבל אינפורמטיבית.

8 מחשבות על “שבע וחצי דקות של פרסום אפקטיבי על HTC Desire HD”

    1. אוקטובר באירופה ואסיה. אין לי מושג אם ומתי תהיה גרסה עם עברית רשמית, אבל השוק האפור ידאג לייבא את המכשיר כבר בחודש הבא.

      1. אתה יודע אולי האם ומתי הרשתות הישראליות ישווקו אותו חוקית בארץ?
        סלקום הביאו את הלדג'נד, שזה לחלוטין תמוהה בעיני כשהדיסייר כבר יצא וברור שהוא יותר טוב ממנו.

        אני פשוט תוהה אם יש לי טעם לחכות או שכבר עדיף לי לקנות פרטי ולמצוא מעבדה שתתקין לי עדכון עברית [ידיד קנה דיסייר רגיל עם עדכון פה בארץ].

  1. נראה ממש אטרקטיבי. אמנם אני מעדיף מכשיר עם מקלדת, ויותר ספציפית ה N9, אבל הסבלנות שלי הולכת ומתקצרת.
    נוקיה על זמן שאול בשבילי.

  2. אני רואה אומנם שכבר נשאלה השאלה לגבי התמיכה בעברית של המכשיר

    אך מכיוון שהיא הועלת כבר לפני חודש אני אשער עכשיו שוב

    האם ידוע למישהו האם ישנו עדכון למכשיר כך שיתמוך בעברית מלאה?

כתיבת תגובה

