מה אני עושה באיקון TLV

השנה הייתי מעורב באיקון TLV עוד כשזה היה האיקון היחיד המתוכנן לסוכות 2010. הייתי בוועדת תכנים, שם הייתי מאד מעורב בחלק מהזמן, ומאד נעדר בחלק השני. זה כבר ידוע, אבל זאת היתה עוד תזכורת: אני טוב בתוכן, אני פחות טוב בצד הארגוני של ארגון כנסים.

התוצאה של היותי מעורב בשלב הוועדה, ושל העובדה שאני לא מלווה סופר השנה, היא שאני נמצא על הבמה הרבה יותר מבשנים האחרונות. אני מקווה שתבואו לאירועים שלי, ושתיהנו מהם.

יום ראשון, 26/10, שעה 16:00, המכללה לאנימציה:

דיון דוקטור הו עם עומרי בר לב וזיו קיטרו

למה תוכלו לצפות? גרסת לייב אקשן של הפודקאסט, אבל בעברית ועם קורבן. עומרי לא אהב את העונה האחרונה של הדוקטור, וספציפית לא אהב את הפינאלה. אני וזיו הולכים להסביר לו ולקהל למה הוא טעה. יהיה כיף.

יום ראשון, 26/10, שעה 18:00, המכללה לאנימציה:

מושב הרצאות: גבורה נשית. אמור היה להיות עם גלי גולן ואסף אשרי. גלי לא תוכל להגיע, אבל תוחלף על ידי האחת והיחידה: גילי בר הילל!

למה תוכלו לצפות: אסף ידבר על מזי סימנטוב, הגיבורה הנהדרת של ספרו המצוין "סימנטוב". גילי תדבר על דורותי ועל הנשים של דיאנה ווין ג'ונס. אני אתן הקדמה, ואנהל את הדיון שאחרי.

יום שני, 27/10, שעה 16:00, אוהל מרפסת בסינמטק

קומיקס לשנה הבאה עם שלי דובילנסקי, עומרי בר לב, אורי פינק ועופר ברנשטיין

למה תוכלו לצפות: לשבת ולבנות לעצמכם רשימת קריאה של קומיקס לשנה הבאה, כמובן.

יום שלישי, 28/10, שעה 15:00, מתחם הספריה של צומת ספרים, סינמטק

אני מראיין את ד"ר גתית שמעון על הגיבור המפלצתי (ארוע חינם)

למה תוכלו לצפות: זה סוג של טיזר למושב ההרצאות המרכזי של הערב, ומה שמידה רבה היה התרומה הגדולה שלי ברמה הקונספטואלית (אם כי ברמת הביצוע עזרו לי מ-א-ד).

יום שלישי, 28/10, שעה 15:30, מתחם הספריה של צומת ספרים, סינמטק

המומלצים: רשימת הקריאה של השנה הבאה עם ליאת אלקיים, הנרי הראל, ואביגיל נוסבאום

למה תוכלו לצפות: כמו האירוע של הקומיקס, רק לספרים. קוראי הבלוג יוכלו לנחש חלק מההמלצות שלי.

יום שלישי, 28/10, שעה 16:30, אולם 2, סינמטק

מושב הרצאות: המפלצת כגיבורה עם פנינה מולדובנו, דסי אלבר ומשתתף שיוכרז בהמשך

למה תוכלו לצפות: סדרת הרצאות על מפלצות שמצאו את עצמן כגיבורים. ואחריהן דיון. איך קורה שהדבר ממנו אנחנו מפחדים הוא הדבר שמציל אותנו.

יום שלישי, 28/10, שעה 18:30, אולם 2, סינמטק

מושב הרצאות: הגיבור המפלצתי עם רנארד גלוזמן, שון עדרי וגלי גולן

למה תוכלו לצפות: סדרת הרצאות ואחריה דיון. הגיבורים של היום הם לא הגיבורים של פעם. לפעמים, הם בקושי גיבורים. ביחד עם המושב שלפניו, שני המושבים האלה אמורים לספק את הדיון המרכזי בנקודות ההשקה בין נושאי הפסטיבל השנה: גיבורים ומפלצות. למה הם מושכים אותנו, למה הם זקוקים זה לזה, והיכן עובר הקו בין אחד לשני.

9 מחשבות על “מה אני עושה באיקון TLV”

  1. אוי כמה שהייתי צריך אתכם בוורלדקון כשהקהל השתולל מכעס (טוב, כעס גיקי, לא באמת מפחיד) כשהעזתי, במהלך פאנל ד"ר הוא שבו השתתפתי, לומר כמה מילים טובות על העונה החמישית ועל איימי פונד. כשספרתי על זה לאחר מכן לפול קורנל הוא רק העיר בציניות: ברוך הבא לעולם שלי. מצחיק מאד.

    1. מה? על איימי פונד? חשבתי שכולם אוהבים את איימי פונד. אפילו אני, שיש לי השגות רציניות על העונה האחרונה, אוהבת את איימי פונד. איך אפשר לא לאהוב את איימי פונד? או להפסיק לכתוב איימי פונד?

  2. נשמע מרתק רק חבל שת"א כה רחוקה ממני ובטח פקוקה לאללה בחופש סוכות ….אז לא נראה לי שכדי לנסות דווקא השנה לחנוך את הפסטיבל שבדיוק הז'אנרים האהובים עלי…

  3. לא היה אמור להיות בכנס ביקור של סטרוס??

    ובכלל – כרגע (כן כן, תגחך לך) גיליתי שיש בעצם שני כנסים מתחרים!
    WTF???

    1. אבא של סטרוס חולה, ולכן נבצר ממנו להגיע. סטרוס, יש לציין, היה מקסים בניסיונות להשיג לנו אורח חלופי, אבל ההתראה היתה קצרה מדי.

      בנוגע לשני האייקונים, ראה את הכתבה שבקישור, ובעיקר את תגובה מספר 9 של מיכאל.
      http://e.walla.co.il/?w=//1677091

כתיבת תגובה

