זאק סניידר יביים את סופרמן

עד כה התעלמתי משמועות הבמאים של הניסיון החדש להחיות את סופרמן בקולנוע, כי זה נראה כמו תהליך טיזינג מתסכל בעיקר. אבל עכשיו יש לנו במאי, וזאת בחירה שודאי תעורר תגובות חזקות לכאן או לכאן.

זאק סניידר מוכר בעיקר כבמאי של 300 ו-Watchmen. אלה שני סרטים מאד לא מושלמים, אבל בשניהם היו לפחות ניצוצות של הברקה. הבעיה הגדולה ביותר של שניהם – פרט לחיבה המופרזת של סניידר לאפקטים דיגיטליים – היתה מסירות רבה מדי למקור קאנוני. סניידר ביים גם את הגרסה החדשה של "שחר המתים", ולאחרונה הביא לקולנוע את "אגדה עם כנפיים – השומרים של גאהול" (הידוע גם בשם "שר הטבעות, אבל עם ינשופים").

הסרט הכי מסקרן שלו הוא הבא, Sucker Punch (שווה להקליק על הקישור, עם הטריילר המוצלח של הסרט). וכן, הוא גם אמור לעשות פריקוול ל-300, אבל אני מקווה שהג'וב החדש יחליף את הרעיון הרע הזה.

הפעם הוא לא מעבד קומיקס ספציפי, כי אם צפוי לעבוד על תסריט שכותב דיוויד גויר, תחת פיקוח די רציני של כריסטופר נולאן. גוייר הוא כותב שהקריירה שלו מאד מבלבלת כשבאים להעריך את הכישרון שלו. הוא אחראי לכמה סרטים רעים מאד, אבל כשהוא עובד עם כריסטופר נולאן, זה עובד. והוא גם כתב את עיר אפלה.

אני בוחר להיות אופטימי. מצד שני, אני גם הייתי מאד אופטימי בפעם האחרונה שחיכינו לעיבוד לעיבוד מחודש של סופרמן. וכולנו זוכרים איך זה נגמר. עוד דבר שידוע כרגע הוא זהותו של הרשע המיועד של הסרט: גנרל זוד. אני לא רואה שום דרך שבה זה דבר רע.

2 מחשבות על “זאק סניידר יביים את סופרמן”

  1. אני מרוצה מהבחירה הכללית של הצוות. נראה לי שזה יהיה סופרמן טוב. גוייר ונולן עובדים מעולה יחד, סניידר עושה עבודה טובה עם הסרטים שלו. הוא כן הביא לוואטצ'מן שינויים שהיו טובים לקולנוע (והכעיסו אנשים), אני חושב שסרט מקורי לחלוטין יעשה לו עוד יותר טוב.

כתיבת תגובה

