אני חושב שאני רוצה דרואיד פרו

הוא נראה מוזר. אבל מגניב. אבל מוזר (צ': יחצ)לתשומת לב חברות הסלולר בעולם, והאירופאיות (כן, סוני אריקסון ונוקיה, אני מסתכל עליכן) בפרט: ככה משיקים טלפון. עולים על במה, ואומרים: הנה הוא, הנה למה הוא מגניב, והוא יהיה למכירה בחודש הבא. לא ברבעון הבא (או עוד שניים, או שלושה, או בשנה הבאה). בחודש הבא. בשבוע הראשון של החודש הבא.

על מה אני מדבר? על הדרואיד פרו, המכשיר החדש של מוטורולה וורייזון. מסך 3.1 אינץ’, עם מקלדת מלאה. נראה כמו בלאקברי בולד שמישהו מתח את המסך שלו והפך אותו למסך מגע. אנדרואיד 2.2, מעבד גיגהרץ, מצלמת 5 מגפיקסל, ושבב דואלי CDMA/GSM, שמאפשר לקחת אותו לכל מקום.

זה די מגניב. לא. זה ממש מגניב. הנה הפרטים באנגדג’ט. עכשיו, אני די רוצה מיילסטון פרו. מישהו דואג לנו בעניין הזה? תודה.

מחשבה אחת על “אני חושב שאני רוצה דרואיד פרו”

להשאיר תגובה

