בקרוב בקינדל – השאלת ספרים

לא כתבתי ביקורת על הקינדל שלי, למרות שהוא כאן כבר יותר מחודש. מה יש לומר? זה מכשיר שעושה דבר אחד טוב מאד, ודברים אחרים באופן בינוני ומטה. קניתי אותו כדי לקרוא ספרים, ואת זה הוא עושה מעולה.

משאיל ספרים (צ': יחצ)

היום שחררה אמזון הודעה לעיתונות שהופכת את המכשיר שלי לקצת יותר שווה. מתישהו השנה, ניתן יהיה להשאיל ספרי קינדל למשתמשי קינדל אחרים. לעד 14 יום. במהלך 14 הימים, לא ניתן יהיה לקרוא את הספר במכשיר ממנו הוא הושאל. אני לא מת על זה שאי אפשר להשאיל אותו ליותר זמן, או על כך שההשאלה היא חד פעמית. אם השאלתי ספר למישהו, והאדם הזה לא הספיק לקרוא אותו, הייתי שמח להשאיל אותו שוב, או להאריך את התקופה.

היבט בלתי נמנע נוסף הוא שלא כל הספרים יהיו ברי השאלה. מו"לים יחליטו האם לאפשר את ההשאלה של הספרים שלהם. מו"לים חכמים יאשרו כמה שיותר, כמובן. השאלת ספרים היא דרך לרכוש קוראים חדשים, שיקנו את הספר הזה, או את הבא.

בכל מקרה, אני שמח שזה קורה. זה היה היתרון המשמעותי ביותר של Nook של בארנס אנד נובל, כך שטוב שהפער הזה נסגר.

בהודעה שפחות רלוונטית לקורא הישראלי, מנויים יוכלו בקרוב לקרוא עיתונים ומגזינים ביישומים של קינדל לאייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, ובקרוב גם בזה לאנדרואיד.

כתיבת תגובה

