בדקתי את יישום גוגל רידר החדש לאנדרואיד

בשבוע האחרון לערך אני משתמש במכשיר אנדרואיד שנמסר לי לבדיקה. אני עדיין לא יכול לדבר על המכשיר עצמו, אבל היותו ברשותי מאפשרת לי לבדוק יישומים. כך, כשראיתי היום שגוגל השיקה סופסוף יישום רידר רשמי לאנדרואיד, שמחתי מאד. גוגל רידר הוא חלק משמעותי מחיי, אחרי הכל. אני משתמש כיום ביישום חינמי בשם NewsRob, שעושה עבודה טובה מאד, וכולל וידג'ט שאומר לי כמה אייטמים שלא נקראו יש לי ברידר. זה נוח ומועיל.

מגוון אפשרויות שיתוף

היישום החדש נוח. הוא מזכיר מאד את המראה והפונקציונליות של האתר, וכולל אפשרויות לשיתוף אייטמים במגוון דרכים (בלוטות', פייסבוק, מייל, סמס, טוויטדק, וורדפרס ואני מניח שכל תוכנה דומה שהיתה מותקנת לי במחשב). זה אחלה.

הוא עובד די מהר, בהתחשב בכך שהמכשיר ברשותי לא חזק מאד, ומהווה תחליף לגיטימי מאד לאתר במחשב או לניוזרוב. וכמובן, הוא מסונכרן עם הרידר בווב. לא מיידית, אבל מהר יותר מיישומים חיצוניים. משהו כמו 30 שניות, בבדיקה שלי, עד שאייטם שקראתי במכשיר מסומן כנקרא בדפדפן.

עד כאן, הכל אחלה. אבל יש קוץ באליה: אין ליישום וידג'ט. זה מוציא אותי מן הדעת, שהחברה שבנתה את מערכת ההפעלה שמבוססת על וידג'טים לא בונה וידג'טים ליישומים שלה. אותה הבעיה קיימת ב-Listen, יישום הפודקאסטים של גוגל לאנדרואיד. זה יישום מצוין. הוא נוח וכיפי וסבבה. אבל אין שום דרך לשלוט בו או לראות עדכונים מבלי להיכנס אליו. וכך המצב גם כאן. אני לא מבקש יותר מדי מוידג'ט. באמת. שיראה לי כמה אייטמים חדשים יש, זה הכל. אבל מבחינתי, מדובר ברכיב קריטי, והיעדרו מוציא מן הדעת.

אם יש לכם מכשיר אנדרואיד, ואתם משתמשי גוגל רידר, בהחלט שווה להתקין את היישום החדש. בהנחה שהתקנתם את סורק הברקודים – (ואם לא התקנתם, תתקינו) , הקוד שמימין ייקח את המכשיר שלכם למארקט להוריד אותה.

מצד שני, אני עדיין ממליץ לכם לבדוק גם את NewsRob. אני עדיין לא בטוח שלא אשוב אליה לאחר כמה ימים עם האפליקציה החדשה.

מחשבה אחת על “בדקתי את יישום גוגל רידר החדש לאנדרואיד”

  1. אתה רוצה להגיד שבכל המרקטפלייס של יישומי תוכנה חופשית, אף אחד לא קם וכתב את הוויג'ט החסר? אין לי מושג כמה קשה לכתוב אחד לבד, אבל אני בטוח שיש כלי שמקצר את הדרך הזו.

להשאיר תגובה

