ג'סיקה ג'ונס תגיע לטלוויזיה? אני בעד?

יש שני דברים שאני מכיר שקוראים להם Alias ושמקורם בעשור הקודם. האחד הוא סדרת טלוויזיה. השני עשוי להפוך לסדרת טלוויזיה. Alias היתה סדרה בת 28 גליונות של בריאן מייקל בנדיס, והיא היתה צעד חשוב בדרך להפיכתו לכותב מספר 1 של מארוול. היא סיפרה את סיפורה של ג'סיקה ג'ונס, בלשית פרטית בעולם של מארוול. בלשית פרטית שפעם היתה גיבורת על. לא גיבורת על מוצלחת במיוחד, אבל עם כוחות וכל אלה.

Alias היתה סדרה על הצד האפל, הרקוב, האישי של עולם עם גיבורי על. וג'סיקה ג'ונס היתה משב רוח רענן. היא היתה אשה כועסת, עם פה מלוכלך ומוניטין לא טוב במיוחד. והיא היתה אישה במצב רע מאד בחיים שלה. אבל אי שם בפנים, היא עדיין היתה גיבורה.

ועכשיו נראה שיהיה עיבוד טלוויזיוני. הסדרה התיאורטית תכונה "AKA Jessica Jones", והיא תופק על ידי מארוול ו-ABC. המפיקה, מליסה רוזנברג, היא מישהי עם רקורד קולנועי מדאיג (היא כתבה את כל סרטי "דמדומים") אבל רקע טלויזיוני מבטיח (בעבר שלה ניתן למצוא את דקסטר, שם היתה מפיקה בכירה).

הרקורד של רוזנברג הוא לא החלק המדאיג בסיפור, כי אם המעורבות של ABC. כלומר, זה הגיוני שהם מעורבים. ABC ומארוול שייכים שניהם לדיסני (עוד שם מדאיג). אין לי בעיה ש-ABC תפיק את הסדרה, אבל אני לא רואה מקום לעיבוד שקשור במשהו למקור בליין אפ שלהם. אם היא לא מעשנת, מקללת ומזדיינת, היא לא ג'סיקה ג'ונס. לפחות לא ג'סיקה ג'ונס של Alias. הפחד שלי הוא שגרסה מסורסת לחלוטין של הסדרה תופיע ב-ABC או ב-ABC Family. זה יהיה מדכא רצח.

אני הייתי שמח יותר לשמוע על סדרה מבוססת Alias שתגיע ל-FX, היכן ש-Powers של בנדיס אמורה להופיע מתישהו. אבל כל עוד אני לא יודע פרטים, אני אנסה לשמור על אופטימיות. כי סדרת Alias נאמנה למקור? זה יהיה ממש ממש מגניב.

מחשבה אחת על “ג'סיקה ג'ונס תגיע לטלוויזיה? אני בעד?”

  1. חדשות נהדרות. אחת מסדרות הקומיקס שיותר מתאימות לעיבוד טלוויזיוני.

    אני לא מת בגדול על בריאן מייקל בנדיס; הוא מעייף אותי עם הדיאלוגים שלו לאורך זמן, והעלילות שלו נורא נמרחות. אבל זה לא הפריע לי להנות מאליאס. אם אני זוכר נכון, זו היה סוג של ה"בייבי" שלו. כך שבהחלט שייתכן שהוא היה עושה עוד דברים לטעמי אם היה מתעסק יותר ביצירות עצמאיות במקום לקחת גיבורים מוכנים – וכותב בקצר יותר איטי..

להשאיר תגובה

