2010 – קומיקס

היתה שנה די סטנדרטית בעולם הקומיקס. סדרות הגיעו, סדרות בוטלו. סדרות נזנחו מחוסר עניין לציבור. גרנט מוריסון עשה דברים מעניינים עם גיבורי על. ג’ף ג’ונס עשה דברים סטנדרטיים עם גיבורי על. ופיטר קארי שוב כותב יצירת מופת שלא מספיק אנשים קוראים. כאמור, סטנדרט. היוצא מן הכלל היא הסדרה במקום השני שלי, סדרה שהגיעה משום מקום מבחינתי. סדרה שיוצאת ב-Image, היכן שאני לא רגיל לראות דברים שמעניינים אותי. המגמה המעניינת של השנה מבחינתי היא Boom Comics. הם ברשימה במקום השמיני, אבל אני סקרן עוד יותר לראות מה יקרה עם הדברים המעניינים שהם עושים עם סטאן לי ועם פול קורנל וכריס רוברסון. ועכשיו, לעשירייה:

Knight and Squire
הבאטמן של אנגליה הוא רק תירוץ לפול קורנל לתת סיור בעולם המוזר והמופלא של קומיקס ותרבות פופולרית בריטיים. יש במיני סדרה הזאת הרבה קלילות וצחוקים, אבל גם ביקורת מושחזת על המולדת.

Batman – The Return of Bruce Wayne
גרנט מוריסון לקח אותנו השנה לטיול בהיסטוריה של משפחת ויין, עטלפים אמריקאים, בניית מיתוסים ועוד.

Incorruptible / Irredeemable
שתי סדרות שמשלימות זו את זו. מה קורה כשסופרמן (או מקביל סופרמן) הופך למפלצת, ומה קורה כשהנבל הגדול בעולם מגיב לכך בהפיכה לגיבור?

Air
לא רק בטלוויזיה יש ביטולים מרגיזים של סדרות טובות. יוצרת הקומיקס המוכשרת במזרח התיכון גרה במצרים, וקוראים לה ג' וילו וילסון. לא מפתיע אותי שהסדרה בוטלה. היא היתה מאד מוזרה, מאד שונה. לא מפתיע, אבל מצער.

Incognito – Bad Influences
עוד מיני סדרה של אינקוגניטו? הו, כן. אד ברובייקר הוא במיטבו כשהוא משלב פשע עם כוחות על, וזה מה שהוא עושה כאן.

Phoenix Without Ashes
אמרתי את זה באייקון ואומר את זה שוב: זאת סדרת קומיקס של הארלן פאקינג אליסון. אם זה לא מספיק לכם, אין לי עוד מה לומר. אני חושב ברצינות לקנות את המהדורה החתומה והממוספרת שבקישור, למרות שהיא יקרה מאד.

Secret Six
סדרת גיבורי (טוב, נבלי) העל הכי כיפית שיש. והכי אכזרית. גם וגם. המיקום שלה ברשימה משקף גם את העבודה המעולה שסימון עשתה על וונדר וומן, לפני שזאת עברה לידיו של ג’מ”ס.

Scarlet
אהבתם את בריאן מייקל בנדיס של Alias ו-Torso? הוא חזר, והוא רוצה לשנות את העולם. או, ליתר דיוק, הוא מביא איתו גיבורה (לא גיבורת על, "סתם" גיבורה) שהולכת לשנות את העולם.

Fables
הסדרה המתמשכת הכי טובה של ורטיגו. הגיעה השנה לגיליון 100. כבוד לידיד הבלוג ביל וילינגהאם.

Morning Glories
הפתעת השנה. פרט לכך שהגיבורה היא בלונדינית בתיכון, אין קשר לבאפי, אבל משהו בתחושה, בדרך בה זה חדש ושונה למרות שזה מתכתב עם מיליון דברים אחרים, מזכיר מאד. וגם הדרך בה ניק ספנסר משחק עם סטריאוטיפים. זאת סדרה שהגיבורים שלה הם בני נוער, אבל הקהל שלה הוא כל מי שקורא את הבלוג הזה.

The Unwritten
הסדרה הכי טובה שיוצאת כיום. לא פחות. זה סיפור על למה סיפורים חשובים. ויותר מכך, אני חושב שזאת תהיה סדרה טובה יותר מ-Lucifer של קארי וגרוס, וממש לא הייתי בטוח שהם יוכלו להתעלות על מה שהם עשו בספינאוף הכי טוב אי פעם.

מחשבה אחת על “2010 – קומיקס”

להשאיר תגובה

