הסרטים להם אני מצפה ב-2011

אז 2010 היתה שנה בעייתית. בסדר. אבל אני אופטימיסט. ואני מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה יותר. הנה הסרטים להם אני מצפה. הרשימה כוללת סרטים מהחצי הראשון של השנה בלבד. אנחנו לא יודעים מספיק על אלה של החצי השני. חוץ מהוגו קברה של סקורסזי, שייצא בדצמבר, שבטח יהיה מעולה.

ינואר

The Green Hornet

מישל גונדרי, סת’ רוגן, סרט גיבורי על? זה שילוב ביזארי. וגם הטריילר לא בהכרח ממלא באמון. אבל בין אם זה ניצחון גדול או פלופ מזוויע (כפי שרוב האנשים צופים), זה נראה כמו משהו שאני רוצה לראות.

מרץ

The Adjustment Bureau

לסרטים שמבוססים על ספרים של פיליפ ק’ דיק יש מסורת יפה. יש כאן פוטנציאל.

Paul

והנה שוב סת’ רוגן, אבל רק הקול שלו, ובסרט שאני באמת מצפה לו. כי זה סרט של סיימון פג וניק פרוסט. עם חייזר. וחלקו מתרחש בקומיקון. וסיגורני וויבר שם. תרחיש המקרה הטוב ביותר: גלקסי קווסט. וזה אחלה תרחיש.

Sucker Punch

טריילרים מדהימים, קאסט מרשים. זה יהיה סרט מרהיב. יש מצב שהוא גם יהיה מפגר, אבל אני אהנה ממנו. ואם הוא במקרה לא יהיה מפגר, אז על אחת כמה וכמה.

אפריל

Source Code

דנקן ג’ונס מביים. זה כבר מבטיח. וגם העלילה נראית מסקרנת. תעיפו מבט בטריילר בקישור למעלה.

Super

כל הסימנים אומרים שמדובר בקיק-אס, גרסת האקסטרים. מה שאומר שאו שזה יהיה סרט שקשה מאד לצפות בו, או שזה יהיה ממש מוצלח.

Your Highness

קומדיית פנטסיה לסטלנים עם שני שחקנים (פרנקו ופורטמן) שבשלב הזה אולי יהיה להם אוסקר טרי בארון.

מאי

Thor

והנה שוב נטלי פורטמן. והפעם בסרט שמהווה את תחילת השלב הבא בדרך ל-The Avengers של ווידון ב-2012. קנת’ בראנה מביים, ואני חושב שזה דבר טוב.

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

כל קשר בין הסרט הזה לבין הספר של טים פאוורס נראה מקרי בלבד, חוץ מהעובדה שיש כאן את מעיין הנעורים ואת שחור הזקן. ועדיין, כשאני רואה את הטריילר, והמוזיקה מתחילה, אני מתרגש. הסרטים האלה הם כמו פיצה: גם כשהם גרועים, הם בעצם די טובים.

Kung Fu Panda 2

הראשון היה אחלה, ואני לא רואה סיבה שהשני לא יהיה לפחות סביר.

יוני

X-Men: First Class

פרופסור איקס ומגנטו כשהיו צעירים. קאסט מצוין. הבמאי והתסריטאית של קיק-אס. זה עדיין יכול להיות נורא, אבל אני שומר על אופטימיות זהירה.

Green Lantern

הניסיון של DC לעשות סרט מוצלח ומושקע שכריסטופר נולאן לא קשור אליו. תכלס, אין לי מושג. אולי זה יהיה מעולה (הפוטנציאל שם) ואולי זה יהיה נוראי (הפוטנציאל שם).

יולי

Harry Potter and the Deathly Hallows: part 2

כאן אין לי ספקות. על בסיס החצי הראשון, והעובדה שהוא צלח היטב את כל החלקים המאעפנים של הספר, זה יהיה מעולה.

Captain America: The First Avenger

כמו סופרמן, קפטן אמריקה הוא דמות קשה לקולנוע. אני די בטוח ביכולת של קאסט המשנה, אבל המבחן כאן הוא של כריס אוונס. אם הוא כוכב, הסרט יהיה אחלה. אם הוא לא, הסרט יהיה בעייתי, ולג’וס ווידון יש בעיה עם האוונג’רס.

Cowboys & Aliens

הנה השמות שצריכים לעניין אתכם: ג’ון פאברו, האריסון פורד, דניאל קרייג. וגם אוליביה ויילד, סם רוקוול ופול דאנו. זה יהיה מגניב. או ממש ממש ממש מאכזב.

אוקיי, אז יש לנו חמישה עשר סרטים לחצי השנה הראשונה. ב-2010 הצלחתי למצוא עשרה סרטים לכל השנה. מה זה אומר? שזאת תהיה שנה הרבה יותר טובה? שחלק מהסרטים האלה יאכזבו? המציאות, כנראה, תהיה אי שם באמצע.

4 מחשבות על “הסרטים להם אני מצפה ב-2011”

    1. הלו, כאן זה לא פיש איי. אלה סרטים שאולי לא יצאו עדיין בארץ, אבל הם יצאו. יש עליהם ביקורות ותגובות. אני מדבר על סרטים שעוד לא יצאו, ולא רק בארץ.

      באשר לשני הסרטים דנן, אני בהחלט הולך לראות את "אומץ אמיתי", ומקווה לעשות זאת בקולנוע. אני קצת חושש מהברבור. וחוצמזה, אתה לא שונא את ארונופסקי?

  1. קפטן אמריקה הוא דמות קשה לא רק לקולנוע. גם בקומיקס קשה לעשות דברים מוצלחים עם השמוק הצדקן הזה. לי אישית עוד לא יצא לקרוא משהו מוצלח איתו.
    (פרט לאליאס, אבל זה כי שם שיחקו בדיוק על השמוקיות הצדקנית.)

    1. מה? קפטן אמריקה זו דמות מעולה. הסדרה הרצה של Ed Brubaker עשתה איתו דברים מופלאים בקומיקס (ועושה עדיין עם באקי). זה בלי ספק הסרט שאני הכי מחכה לו ב-2011. ההחלטה שלהם שרובו המוחלט של הסרט יתקיים במלחמת העולם השניה היא שינוי מרענן בסרטי קומיקס. וה-red-skull הוא אחד הרעים המוצלחים ביותר (והרעים ביותר) שיש למרוול קומיקס להציע. הרגשה שלי- הskull יגנוב בסרט את ההצגה. אני מניח שנראה לאן הדברים הולכים אחרי הטריילר.
      תגיד, מה עם טרנספורמרס 3? בשבילי לפחות זה בדיוק כמו שאמרת על שודדי הקריביים- לא חשוב כמה זה גרוע, זה עדיין מהנה בטירוף (שודדי הקריביים אגב משעמם אותי).

כתיבת תגובה

