שני טריילרי "מאחורי הקלעים" לדראגון אייג' 2

ההמשך לאחד המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים הולך ומתקרב. עוד פחות מחודשיים, ב-8 למרץ, זה קורה. זה הולך להיות המשך שאמור לשלב אלמנטים מהמשחק הראשון עם אלמנטים מהסדרה המצליחה האחרת של BioWare: מאס אפקט. התוספות ממאס אפקט מדאיגות גיימרים רבים, אבל לא אותי. משלוש סיבות: 1. אני אוהב שיש לדמות שלי קול, והיעדר הקול היה אחד הדברים המעטים שלא אהבתי בדרגון אייג'. 2. אהבתי את מאס אפקט. ו-3. החשובה מכולן: BioWare מעולם לא אכזבו אותי. הרקורד שלהם מבחינתי מושלם. עד שהם יאכזבו, אני נותן בהם אמון. אבל יש אנשים שמתקשים להאמין, ובשבילם יצרו את שני הסרטונים האלה, בהם יוצרי המשחק מסבירים את ההחלטות שלהם. למי שרוצה להיות נקי מספוילרים לחלוטין, הם לא מומלצים. כל השאר, לכו על זה. סרטון ראשון, שוחרר לפני כמה שבועות:

וסרטון שני ששוחרר לפני כמה שעות:

כתיבת תגובה

