3 מחשבות על “באלמר ואלופ, יושבים בעץ, מ-ס-י-ב-ת ע-י-ת-ו-נ-א-י-ם (וידאו)”

  1. אני המום מזה שהוא מתחיל מציטוט של צ'רצ'יל בעוד הוא מוסר את החברה שלו לממלכת הרשע. צ'רצ'יל הוא זה שלא נכנע, אסף תמיכה מעוד מדינות והצליח להציל את המדינה שלו דרך מקוריות ושת"פ.

    לזרוק לפח את מיגו בשלב זה זה אומר יריה ברגל. מיקרוסופט שולטים בתוכנה, באקוסיסטמה, ונוקיה נשארת מתחרה בשוק חומרה מוצף מול ענקים מהירים כמו HTC שיאכלו לה את העוגה בחודשים ספורים. כואב לראות את הענקית הזו קוברת את עצמה. העתיד כנראה באנדרואיד בשבילי. בינתיים אני נשאר מאושר עם ה-N900 שלי…

      1. ברור לי שאלופ לא חושב כך, וברור לי שההחלטה גם לא היתה רק שלו אלא היתה מוסכמת על ידי חבר המנהלים של החברה. עדיין, כואב שהוא מצטט את צ'רצ'יל כשהוא מבצע אקט של כניעה וויתור, ובעיני רבים (כולל בעלי המניות, לפי המספרים), ההפך הגמור ממה שעובר בדמיונו.

להשאיר תגובה

