הדרקונים ירקדו ב-12 ליולי! (חדשות משמחות)

חיכינו, וחיכינו, וחיכינו, אבל נראה שזה הולך לקרות. ג'ורג' ר"ר מרטין הודיע בבלוגו היום שיש תאריך רשמי לצאת A Dance With Dragons, הספר החמישי בסדרת "שיר של אש ושל קרח". זה יקרה ב-12 ביולי.

האם אני מתרגש? ודאי. ואם הסדרה הטלויזיונית תהיה טובה כמו שאני חושב שהיא תהיה, יש מצב שמרטין, שהוא לא רק כישרון ענק אלא גם איש מאד נחמד, ירכב על גל הצלחה שיקפיץ אותו למדרגה היחידה שנותרה לו לקפוץ אליה: האולטרה-מגה-בסט-סלרים.

אני רק מקווה שלא נאלץ לחכות עוד ארבע שנים לספר הבא. נותרו עוד שניים, ומרטין טען בעבר שהוא פתר את הקשרים הגורדים שתקעו אותו. אני אופטימיסט, ואני מקווה לראות את הבא עוד שנתיים.

מחשבה אחת על “הדרקונים ירקדו ב-12 ליולי! (חדשות משמחות)”

  1. הוא עדיין לא גמר לכתוב אותו… אני אאמין כשאראה שהוא אכן יצא P-:

    ומי יתן ואכן יצא, ולא יהיה משעמם כמו הרביעי, ויקרה נס ויכתוב את הבאים. לא אופטימית, אבל מקווה.

כתיבת תגובה

