2 מחשבות על “המערכון של הדוקטור ל-Comic Relief, בשני סרטונים”

  1. חלק ממני נעלב מכמות הסטריאוטיפים הסקסיסטים ב-6 דקות האלה (התעייפתי מלספור).
    חלק ממני פשוט שמח לראות את הדוקטור שוב.

    אבל עם כל האהבה שלי לדוקטור ולמופאט…ברצינות? איימי פתאום נהייתה טיפשה, נהגת גרועה, פתיינית, נרקיסיסטית, ולסבית (שזה לא מאפיין שלילי, סתם חלק מהפנטזיה הגברית הטפשית של הסצנה הזו)? חבל.

  2. מסכימה עם כל מילה של ניצן, אני תמיד כל כך מחכה לסקצ'ים האלה כל שנה אבל הפעם נשארתי עם טעם קצת רע בפה …
    אני מתה על הדוקטור ואני בסדר גמור אם מאט, מתה על רורי ומשלימה בלב כבד עם אמי אבל אני מרגישה שמשהו התקלקל, אני לא יודעת בדוק איפה לשים את האצבע אבל משהו חסר ממש חסר.
    הקטעים האלה במקום לעשות לי חשק לעונה הקרובה גרמו לי לנוסטלגיה וגעגועים מטורפים לטננט לדונה וRTD ואפילו רוז !!

כתיבת תגובה

