דידי צופה באיידול: טופ 11

כל שנה יש תוכנית שמזכירה לי שהאמריקאים הם עם מרגיז. כל שנה יש תוכנית שבה ההצבעות מזעזעות אותי. אתם יודעים שהעונה הזאת היא, מבחינתי, "קייסי אברמס ואנשים פחות מוכשרים מקייסי אברמס". אז… זה היה שבוע קשה מבחינתי.

קייסי אברמס – I Heard It Through The Grapevine

אני חושב שההפקה המוזיקלית משפיעה עליו לרעה. זה היה ביצוע טוב בהחלט, אבל זה לא הקייסי הייחודי שהכרנו. וכמובן, כשהוא פחות ייחודי, השופטים אומרים לו כמה שהוא ייחודי וכמה אין שום דבר כמוהו כרגע.

תיאה מגיה – Heat Wave

היא נשמעה מאומצת מדי, ולא דייקה. ולפעמים נשמע כאילו היא מאבדת את הדרך. זה לא היה טוב מאד. ג'ניפר אמרה שטוב לראות אותה משתחררת, אבל אני לא הרגשתי שהיא משוחררת. לתחושתי, היא היתה לחוצה בטירוף ושמעו את זה.

ג'ייקוב לאסק – You're All I Need To Get By

זה היה יותר טוב ממה ששמענו ממנו בשבועות האחרונים. עדיין יש בו משהו מגוחך, אבל לפחות הוא לא צרח כל השיר. זה שיפור. הוא מתחיל ללמוד מה לעשות עם הקול שלו. בניגוד לקייסי, במקרה של ג'ייקוב אני בהחלט חושב שההפקה המוזיקלית עוזרת.

לורן אליינה – You Keep Me Hanging On

הפתיח היה נהדר. בשאר הביצוע היתה חסרה לי קצת דינמיות, אבל בסה"כ זה היה טוב מאד. יש בה משהו שמעצבן אותי, אבל יש בה גם משהו מקסים.

סטפאנו לאנגון – Hello

הסיבה שדיוויד קוק הצליח כל כך עם השיר הזה, היתה שהוא לקח גרסה שלא דומה בכלום למקור. סטפאנו, לעומתו, הצליח להפוך את השיר הזה לעוד יותר סכריני מהמקור של ריצ'י. עם תוספות צרחניות. בעיני, זה היה נורא. טכנית זה היה בסדר, אבל זה היה נורא. מצד שני, הדביל ניסה להוציא אותו ואת רייאן מהארון, ואני אפילו לא בטוח שיש לסטפאנו ארון.

היילי ריינהארט – You Really Got A Hold On Me

זה היה ה-ר-ב-ה יותר טוב מכל ההופעות שלה עד כה. לפחות בחלקים מהשיר, היא ניצלה את גוון הקול הייחודי שלה, והחלקים האלה היו נהדרים. כשהיא הרימה את הקול, זה היה פחות טוב, אבל לא נורא. סתם פחות טוב.

סקוטי מקרירי – For Once In My Life

הוא ממשיך לעשות את מה שהוא עושה. אז מה אם זה ערב נושא? סקוטי ישיר קאנטרי גם אם ערב הנושא יהיה שיריה של ליידי גאגא. וכרגע זה כנראה עדיין הדבר הנכון לעשות, אבל מתישהו הוא ייאלץ לצאת מהקופסה שלו.

פיה טוסקאנו – All In Love Is Fair

אני לא חושב שיש ויכוח על כך שטכנית, היא הכי טובה. וזה היה הביצוע הכי טוב שלה מאז הפרטנדרס. אבל היא צריכה להפסיק ללכת לכיוון הסלין דיוני הנוראי הזה. חשבתי שיעזור לה לשיר שירים שסגנונית רחוקים ממה שהיא אוהבת, אבל היא קצת כמו סקוטי כרגע: היא לוקחת דברים לכיוון שלה. אני שונא את הכיוון הזה.

פול מקדונלד – Tracks Of My Tears

הביצוע של אדם לשיר הזה אולי היה הביצוע הכי טוב שלו בתוכנית. ובניגוד להלו של קוק, זה בגלל שזה פשוט שיר נפלא. הגיטרה עזרה לו לא לרקוד כמו אדיוט, מה שכבר עזר לביצוע, והשיר עזר. אז נשארנו עם הקול המעצבן שלו, ולזה שום דבר לא יעזור. אני חושב שזה הכי טוב שאנחנו יכולים לצפות ממנו: קאבר של רוד סטיוארט לשיר מצוין.

נעימה אדדפו – Dancing In The Streets

זה היה הביצוע הכי טוב שלה. היא לא זייפה, אני חושב. היא עשתה דברים מעניינים עם העיבוד, ולשם שינוי לא עשתה פשלות.

ג'יימס דרבין – Living For The City

זה היה אחלה. אבל זה היה "רק" אחלה. ממש הרגשתי איך ההשוואה לאדם פוגעת בו, כי אני חושב שאדם היה עושה יותר עם זה. האם זאת אשמתו שהוא גרסה סטרייטית של אדם? לא. אבל ככה זה בחיים.

הערות

* סטיבי וונדר, אנשים. יש כבוד. וזאת חתיכת מסיבת יומולדת לסטיבן טיילר.

* אני בדרך כלל לא כותב כאן על חיבתי ההיסטורית להאבקות מקצועית, כי זה מביך. זה מביך כי 90 אחוז מהאבקות מקצועית היא חרא טהור. והוגאן אחראי אישית לאיזה 65 אחוז מהחרא. אבל כאורח, הוא מושלם.

* מזכר לרייאן: ג'ניפר האדסון לא זכתה.

תוצאות

צריכים  להיות בבוטום 3: תיאה, סטפאנו ופול

בוטום 3: תיאה, סטפאנו… וקייסי

הודח: קייסי

הוצל על ידי השופטים: קייסי

כמה שאני שמח שהשופטים יכולים להציל מישהו. כמה אני מקווה שכל הסיפור הזה לא ידפוק את קייסי, אלא ילמד אותו שהוא צריך להקשיב לעצמו, ולא להפקה. בהתחלה כתבתי שזה היה שבוע קשה בשבילי, אבל לא קשה כמו שזה היה לקייסי. וזה היה שבוע מרגש בשבילי, אבל לא מרגש כמו שזה היה לקייסי.

8 מחשבות על “דידי צופה באיידול: טופ 11”

  1. כמה טפשים האמריקאיים יכולים להיות… טוב שהשופטים שמרו את הסייב אבל עדיין זה לא יאומן שעל קייסי היו צריכים להשתמש בו בשלב כזה.
    ואני עדיין לגמרי בפינה של פול. אפילו יותר מקודם🙂

  2. למרות שאני מחבבת את פול והוא היה די טוב השבוע, השיר הזה של סמוקי הוא אחד האהובים עלי. לפני שנתיים אדם עשה גרסה מהממת, וזאת גם היתה פעם ראשונה ששמענו את אדם שר רגוע (לפני הביצוע היותר מהמם של mad world). אני אז נמסתי כמו גלידה ביולי באילת. לפול אין את האפקט הזה, אז למרות שזה שיר טוב כמו שאמרת וקשה לדפוק אותו (והיתה בחורה לפני שנים בעונה הראשונה של סטאר אקדמי שמאוד ניסתה) בגלל שזה לא משתווה, קשה היה לי להנות.

    קייסי צריך להירגע ולהפסיק לנסות לרצות את המאסות. הוא לא ירצה את המאסות אז עדיף שלפחות ירצה את המעריצים שלו. שמחה שהשופטים מבינים במוסיקה (גם אם לפעמים הם גורמים לי לשכוח את זה)

    נעימה היא תופעה מעניינת, כי אני נורא אוהבת אותה ואני נורא לא אוהבת לשמוע אותה שרה. היא פשוט לא מספיק טובה. גם כשהיא טובה. מייקל סליזק השווה אותה לקלי פיקלר ואני מסכימה. היא עוברת בגלל הצ'רם ולא בגלל הכישרון.

    ודבר אחרון, אני יודעת שזה לא בתוכניות של נייג'ל לעונה, אבל הגיע הזמן שהמתמודדים ישמעו דעה אחרת מהדעה (או חוסר הדעה) של השופטים ושל ג'ימי. יש עוד אנשים בתעשיה, וחלק מהילדים האלה באמת צריכים אכוון….

    1. מסכים בנוגע לנעימה. היא נהדרת, חוץ מהקטע של השירה מול קהל.

      אני לא קורא מספיק את סליזאק העונה. הוא עבר דירה, ואני לא ממש עברתי איתו.

    2. את מתכוונת ל FAME ACADEMY אני חושבת שלבחורה קרו מרלי, וואו אני לא מאמינה שיש עוד אנשים שראו את הסדרה הזאת הייתי ממש מכורה לזה !!!

  3. אני לא מבינה למה סקוטי צריך לשנות את הסגנון שלו, ובכלל, אני אף פעם לא מבינה את עניין הדרישות לגיוון מהמתמודדים. זה לא שהוא המתמודד האהוב עליי, אבל הוא אולי המתמודד הכי מגובש שם, שיודע איך הקריירה שלו צריכה להיראות. אז למה הוא צריך לשיר פופ אם אח"כ הוא עומד להיכנס לשוק הקאנטרי? טוב מאוד שהוא יודע מה הוא עושה, בניגוד לאחרים שם שלא סגורים על עצמם.
    לגבי פול, ובכלל- הערה לכל המתמודדים-לפני שאתם בוחרים שירים, תבדקו מי ביצע אותם לפניכם! כנ"ל לסטפאנו, שניהם יצאו גרוע מההשוואה, למרות שפול היה לא רע. סטפאנו היה רע מאוד.
    טופ 3 של השבוע: לורן, קייסי (בהתעלמות מהתוצאות ההזויות) והיילי.
    בוטום 3: סטפאנו, ת'יה ונאימה.
    3 בקשות לשבוע הבא:
    1. בבקשה נושא עם שירים נורמליים ולא חרושים באיידול. (או בלי נושא בכלל).
    2. לפיה ולג'ייקוב- אנחנו יודעים שיש לכם אחלה קול, בבקשה תעשו איתו משהו. כל פעם שמתחילה הופעה של אחד מהם, אני מתחילה לחפש תעסוקה אחרת מרוב שיעמום.
    3. לשופטים, בעיקר לסטיבן- לא כל אחד שר יפה, מותר להעביר ביקורת, בשביל זה אתם שם. להגיד לכל אחד שזה היה "ביוטיפול" ויותר מזה, להעלות לחבק אותם על הבמה, לא ממש יעזור להם בהמשך.

    (אה, ומסכימה לגבי ג'יימס, ובבקשה שיפסיק להתנהג כאילו הוא הרגע זכה בגמר).

    1. סקוטי לא צריך לשנות את הסגנון שלו, אבל הוא כן צריך לגוון. למה? קארי אנדרווד. כל עוד אתה שר בסגנון שלך, וזה כל מה שאתה עושה, האנשים שיצביעו לך הם חובבי הסגנון הזה. וזהו. קארי ניצחה בעונה 4 ברגע שהיא שרה את Alone, והוכיחה שהיא לא רק זמרת קאנטרי. אני לא חושב שסקוטי צריך לשיר משהו שונה כל שבוע. ומה שהוא עושה יביא אותו כנראה לפחות לפיינל 4. אבל הוא חייב לגוון, לפחות פעם אחת, ולהצליח בזה, כדי שיהיה לו סיכוי אמיתי לנצח.

  4. השבוע היה לי קשה הייתה לי הרגשה איפשהו עמוק שקייסי יהיה בבוטום 3, אבל לא יכולתי לעלות בדעתי הדחה ברגע שראיין שלח אותו לשיר על "חייו" אני הייתי ממש קרובה להתקף לב אבל תודה לאל השופטים מנעו אותו בזמן והחזירו את קייסי !!!

    איכשהו בתחילת העונה וגם עונה שעברה כאשר ראינו את הטופ 24 הייתה הרגשה של הנה זה הולכת להיות עונה מעולה ואז שנה שעברה העיפו את אלכס קטלין ולילי ומשם זה רק הלך והדרדר.
    ואני מרגישה אותו דבר הם התחילו אותה מדהימה ואז איכשהו קולטון אפילו לא עבר ל טופ24 וקנדרה נשרה לטובת אשטון ונעימה .
    החבורה הזאת מוכשרת אין ספק הם יודעים לשיר אבל הם נורא משעמים !!! אף אחד מהם עוד לא הצליח לעשות משהו מפתיעה משהו שיעצור את הנשימה כמו למשל כשאדם שר את MAD WORLD העולם עצר לרגע כשהוא נתן את הביצוע שלו או HEARTLESS של כריס.
    העונה כל כך צפוייה סקוטי יהפוך את השיר לקנטרי וישיר בקול הבס שלו, לורן תפלרטט אם כל דבר זכרי תוך כדי שיר שנשמע מבוגר מידי בשבילה, תיאה נותנך פייט לרובוט שירה הקטן משנה שעברה היא צריכה שמישהו יסביר לה מה המילים של השיר אומרים או לנסות שתפגין איזשהו סוג של רגש כי היא פשוט כמו גופה מזמרת, פול ירקד על הבמה כמו בהתקף פסיכוטי, ג'קוב אני אפלו לא רוצה לדבר עליו, פיה תשיר עוד בלדה מרגשת, סטפנו הוא פשוט טים אורבן שיודע לשיר, נעימה צריכה להיסתגר האולפן כי בלייב היא פשוט גרועה, ג'ייסת אני לא יכולה להתגבר מעבר לנסיון מגוחך שלו להיות אדם למברט רק בלי היכולות הווקליות שלו, היילי אני אוהבת אותה היא מעניינת כי ההפקה כל כך לא אוהבת אותה וכל הקטע מהשפתון של שבוע שעבר אני אוהבת אותה מרחמים.
    וקייסי קייסי אני מאוד אוהבת אותו וממש עצוב לי כי אני מרגישה שאני מאבדת אותו, אני מרגישה כי חלק מזה זה באשמת השופטים כי פעמים רבים הם פשוט לא שופטים לא נותנים שום ביקורת בונה ומהללים משהו שלא היה טוב רק למען לצאת נחמדים ואני חושבת שזה מאוד פגע בקייסי הוא נתקע על אותו סגנון שהם החמיאו לו בשבוע הראשן של הנהימות שהאגרסיביות והוא מסרב לצאת מזה אני כל הזמן נזכרת כמה מדהים הוא היה בהוליווד וויק וכמה הייתי רוצה לשמוע שוב את הקייסי של אז !!

כתיבת תגובה

