דידי צופה באיידול – טופ 11 (נסיון שני)

השבוע גיליתי שתי תומכות נוספות בקייסי אברמס, באמצעות פלאי הטוויטר: קריסטל באוורסוקס ומלינדה דוליטל. כלומר, שתי הזמרות הכי טובות בהיסטוריה של התוכנית הזאת. התגובה של מלינדה להחלטה השגויה של אמריקה בשבוע שעבר: "באמת אמריקה? קייסי אברמס?!?! באמת? אני אפילו לא מסוגלת לדבר איתך כרגע". איך אני מת עליה.

אלטון ג'ון הוא הנושא השבוע, וזה נושא די נוראי. באופן כללי, שירים של יוצר אחד הם נושא לא משהו, כי זה מוגבל לאללה. ובמקרה של אלטון ג'ון, מדובר בזמר שרוב הלהיטים שלו הם שירים די נוראיים, כך שהמצב לא משהו מלכתחילה. וחוצמזה, למה הם תמיד צריכים לשיר שירים ישנים? כשמדובר במוטאון, אני עוד מבין. יש שם תיבה מלאה באוצרות על זמניים. אבל אלטון ג'ון?

ועכשיו, להופעות.

סקוטי מקרירי – Country Comfort

http://www.youtube.com/watch?v=MKYiImymteI

זה היהמה שציפיתם שזה יהיה. אלטון ג'ון כתב שיר קאנטרי אחד. אין לי מושג למה הוא כתב אותו. זה לא שיר קאנטרי טוב במיוחד. וסקוטי מקרירי שר אותו כמו סקוטי מקרירי. וזה היה משמים. אני חושב שהוא מתחיל להתמלא בקצת יותר מדי בטחון.

נעימה אדדפו – I'm Still Standing

http://www.youtube.com/watch?v=orQGX8KBv0w

היא מגניבה, אבללעשות מבטא ג'מייקני כדי לשיר רגאיי זה אחד הדברים הכי מעושים ביותר שראיתי בחיים שלי. עם כל האהבה שיש לי אליה ויש הרבה אהבה אני חושב שאולי הגיע הזמן לומר שלום. עוד לא היתה לה הופעה טובה אחת על הבמה. וההפקה דחפה אותה מתחת לאוטובוס כשהראו שהרעיון לומר "זה מוקדש לכל האנשים ברחבי העולם שעדיין עומדים" בא מג'ימי. וג'ניפר? טוב שתיקנת את "להפוך 360 מעלות" כיזה דבילי. וסטיבן? יש אנשים שבחרו שירים שלא מתאימים להם? ואתה אמרת להם את זה? באמשך, תגיד משהו שלילי למישהו מתישהו. די עם המחמאות המזויפות.

פול מקדונלד – Rocket Man

http://www.youtube.com/watch?v=rIAb6k8C-Zg

אני מכיר קאבר טוב אחד לשיר הזה: של ויליאם שאטנר. והוא טוב כי הוא הוא כל כך רע שהוא גאוני. לזכותו של פול אומר שהוא באמת התייחס למילים של השיר. הוא ניסה לספר את הסיפור. והתלבושת הנוראית שלו ממש מתאימה לאלטון ג'ון. אם הקול שלו לא היה כל כך מעצבן, אני חושב שזאת היתה יכולה להיות הופעה ממש טובה. וגם ככה, זאת היתה ההופעה הכי טובה שלו. לשופטים: היפסטרים לא דוחפים. זה לא קול מספיק.

פיה טוסקאנו – Don't Let The Sun Go Down On Me

http://www.youtube.com/watch?v=xMefZGiQd_U

מצד אחד, אמרו לה לא לשיר בלדות. וצדקו. מצד שני, אין לאלטון ג'ון כל כך שירים מהירים שמתאימים לה. זה היה ביצוע מריה קארי קלאסי. ואני מתכוון לזה גם באופן החיובי ביותר וגם באופן השלילי ביותר. ווקאלית, זה היה ממש מרשים. מוזיקלית, זה היה ממש נורא. היא חייבת להפסיק לשיר שירים רעים. הדבר הטוב היחיד שאני יכול לומר כאן הוא שזה היה יותר טוב מהביצוע של חורחה נונייז לשיר הזה.

סטפאנו לאנגון – Tiny Dancer

http://www.youtube.com/watch?v=a4Vr8uLKv_g

הוא ממשיך להיות גרסה יפה יותר, בוגרת יותר ומוכשרת פחות של דיוויד ארצ'ולטה. ואני חושב שהזכרתי כבר איזה חמש מאות פעם שאני שונא את דיוויד ארצ'ולטה. זה שיר שבביצוע הנכון יכול דווקא להיות טוב. אבל לא בביצוע הזה.

לורן אליינה – Candle In The Wind

http://www.youtube.com/watch?v=TXp8U6VaacU

זה שיר יפה שהושמד כליל עם הבית על דיאנה, והפך לדבר הציני והנוראי בעולם. מה שלורן עשתה כאן הוא ללכת היישר למגרש של פיה, עם זווית קאנטרי קלה מאד, ולהכות הום ראן. הרגיסטר הגבוה שלה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. אני לא ממש קהל היעד של מה שהיא עשתה כאן, אבל זה היה מאד מאד חכם. אם היא לוקחת, זה היה צעד חשוב מאד בדרך.

ג'יימס דרבין – Saturday Night's Allright

http://www.youtube.com/watch?v=Xo5Qa6G1d_Q

היה יכול להיות ממש מגניב אם הוא היה שר את Pinball Wizard, שיר שאלטון ג'ון לא כתב, אבל ביצע בסרט. השיר הפסבדו קשוח של אלטון ג'ון די מתאים לזמר פסבדו קשוח כמו ג'יימס. ווקאלית, זה לא היה משהו. הוא היה עסוק מדי בהתרוצצות. זאת היתה עוד הופעת למברט לעניים. הפסנתר הבוער היה גימיק די דבילי לטעמי. אם אתה פסנתרן, ואתה מנגן כשהפסנתר עולה באש, זה מגניב. הצווחות היו לא רעות.

תיאה מגיה – Daniel

http://www.youtube.com/watch?v=oK0zuncsQ98

זאת אולי הבלדה הכי יפה של אלטון ג'ון. ולכן עצוב לי לומר שזה היה ביצוע מבאס לאללה. גנרי, משעמם. ביצוע של ילדה קטנה. מה שלא מפתיע. היא ילדה קטנה. וזה היה משעמם.

קייסי אברמס – Your Song

http://www.youtube.com/watch?v=lSbaFfkjWnk

הוא עשה משהו מאד שונה ממה שהוא עושה בדרך כלל, וזה עבד. כי הדבר האחד שהוא עשה שנאמן לעצמו באמת הוא לשיר את המילים באמת. בדיוק מה שתיאה לא עשתה. ולכן הביצוע שלו היה מרגש. ואני לא נוטה להתרגש מבלדות של אלטון ג'ון.

ג'ייקוב לאסק – Sorry Seems To Be The Hardest Word

http://www.youtube.com/watch?v=KwJBpq_26ic

"זה", אמר ג'ימי, "שיר שאפשר להגזים איתו בדרמטיות בקלות". באמת? נראה לך? אני לא חושב שהיה סיכוי כלשהו שג'ייקוב לא יפריז כאן בטירוף. ואכן, הוא לא אכזב. רגרסיה מוחלטת לעומת השבוע שעבר. זה היה מופרז, צעקני, ומעצבן. הפרצופים שלו בלתי נסבלים, והוא בלתי נסבל. והתו האחרון היה פשוט צווחה חסרת מלודיה. אני רוצה לתת לרנדי קרדיט על כך שהוא מנסה לתת ביקורת בונה. הביקורת שלו גרועה ומטומטמת במקרה של ג'ייקוב, אבל לפחות הוא מנסה. הלוואי שסטיבן היה מנסה.

היילי ריינהארט – Benny and The Jets

http://www.youtube.com/watch?v=xRA5Rh5SuTM

אחחח, הנהמה שיש לה בקול פשוט נהדרת. וזה היה כיף. היא נהנתה באמת, וגם אני. ההופעה שלה בשבוע שעבר היתה הכי טובה שלה עד אז. ההופעה שלה השבוע היתה הרבה יותר טובה. איכשהו, היא הפכה לבחורה השניה הכי טובה אחרי לורן (במצטבר. השבוע היא היתה הכי טובה), ולא ברור לי איך זה קרה.

הופעות תוכנית ההדחות

בעיקרון, לא התכוונתי להתייחס אל אלה, כי אני לא נוטה להתייחס להופעות שלא משנות. אבל רציתי לדבר על הופעה אחת: ג'ייקוב ונעימה. כי הוא היה נורא והיא נתנה את ההופעה הטובה הראשונה שלה על הבמה הזאת. וזה מבאס. כי איפה זה היה כשזה יכול היה לשנות? רבאק, נעימה!

צריכים להיות בוטום 3:

תיאה, נעימה, ג'ייקוב

בוטום 3:

תיאה, נעימה, פול

הודחו:

נעימה ותיאה

באמת שאין לי תלונות השבוע. חוץ מלנעימה.

מחשבה אחת על “דידי צופה באיידול – טופ 11 (נסיון שני)”

  1. בגדול אני מסכימה איתך, רק רציתי לחלוק את השיחה שהיתה ביני לבין חמי בסלון כלאסק הופיע:
    חמי: "הרכבת עזבה את דרמה-טאון בדרך לספקטאקלוויל"
    אני: "נראה לי שהיא נתקעה בשמלצבורג"
    ומה דעתך על העיבוד שעשו לרוקט מן בשביל פול? כמעט פינק פלויידי, לא?
    אנחנו מרוצים מההדחות השבוע. אני עדיין חושבת שזאת עונה מעולה.

כתיבת תגובה

