הדוקטור מגיע לאמריקה, והטריילר האמריקאי שלו מעולה

די! הבנו! זאת תהיה עוד עונה מעולה של הדוקטור! (או עונה מאד מאכזבת, אבל בתור נציג של מחנה "העונה הקודמת היתה מעולה", אני לא חושב שזה סביר, וגם אם הייתי חושב ככה, לא הייתי נותן לנציגי האופוזיציה את הסיפוק). הפצצת הטריילרים נמשכת, וזה קצת מעייף, אבל גם ממש מגניב. זה הטריילר של BBC אמריקה, והוא אותר ב-io9, שם תמצאו גם סרטון מאחורי הקלעים ומה שהם מגדירים כ"ספוילרים מינוריים". אני בחרתי לא לצפות ולא לקרוא.

3 מחשבות על “הדוקטור מגיע לאמריקה, והטריילר האמריקאי שלו מעולה”

  1. כנראה שרק אני חושבת שאדון סמית מעכזב מאוד :))) לאחר טננט סמית הוא כמו עוגה בטעם סבון (זה נראה נכון , אבל לא אכיל):)

  2. סמית אחלה. טננט היה גם מעולה, כשחקן כנראה יותר. ויש מי שקוראים את מה שכתבת ואומרים "מה היא מבינה, הדוקטור שלנו היה הרבה הרבה יותר מגניב" ויש מי שמסתכלים עליהם ואומרים "פחחחח, הדוקטור שלנו היה הרבה הרבה הרבה יותר מגניב וכל הצעירים האלו ממש גרועים".

  3. אין לי טענות כאלה עזות כלפי אף דוקטור מלבד סמית🙂 זה נראה כאילו החליטו לפנות לקהל הרבה יותר צעיר (כל האווירה יותר צבעונית, קלילה, פחות נועזת ומאתגרת). התחושה היא שאני צופה בהרפתקאותיה של שרה ג'יין, אבל עם שחקן ראשי פחות מוכשר ותקציב יותר גדול🙂

כתיבת תגובה

