דידי צופה באיידול – טופ 7

השבוע, הנושא היה "מוזיקה מהמאה ה-21". היי, זה מה שהייתי מעדיף שיהיה הנושא במשך חצי מהעונה! לצערי, המתחרים היו זקוקים כנראה להכוונה טובה יותר, כי כמה וכמה מהם בחרו שירים מצערים. מצמד ילדי הקאנטרי ציפיתי לזה, אבל לא מקייסי.

סקוטי מקרירי – Swinging

המבטים והתנועות שלו השבוע נראו כמו גרסת הפרודיה לעצמו, וזה מתחיל להיות מטריד. מילא שאני חושב שיש לו סיכוי טוב מאד לנצח, יש בעיה כשהוא משדר שהוא משוכנע שהוא ינצח. השיר היה די נוראי, והוא שר אותו כמו סקוטי. השופטים אשכרה ניסו לתת לו עצות! לא בדיוק ביקורת, אבל לפחות עצות. גם זה משהו.

ג'יימס דרבין – Uprising

זה היה שיר מאד לא איידולי. וביצוע מעניין. אבל עם כל הדיבורים לפני על ייחודיות ומקוריות, זאת היתה ההופעה הכי אדם למברטית שלו. ולשם שינוי, לא למברט לעניים. סתם למברט. זה לא בדיוק דבר רע (למברט היה המתחרה שהייתי הכי אמביוולנטי בנוגע אליו אי פעם, כי במיטבו הוא היה מדהים ובמירעו הוא היה נודניק נוראי).

היילי ריינהרט – Rolling In The Deep

תשמעו, אה… זה… זה היה ממש מעולה, לא? כאילו, ממש מעולה. הקול הטבעי שלה, הנהמה, החיבור לשיר. היא לא חייכה יותר מדי – מה שדי קשה לה. המציאות המאד בלתי סבירה שהיא תנצח בתחרות הזאת מתחילה להיות מציאות שלא הייתי מתנגד לחיות בה. זה היה קצת לא קוהרנטי, אבל אני מקווה שהבנתם. הסיכוי של היילי לזכות בתחרות הזאת לא טוב בכלל (כמו הסיכוי של כל מי שהוא לא לורן וסקוטי), אבל מבחינתי היא כבר מנצחת. והסיכוי שלה להיות מוזיקאית רלוונטית בשנת 2011 טוב באמת.

ג'ייקוב לאסק – Dance With My Father

אין ספק שהוא התחבר רגשית לשיר, וזה היה ביצוע רגשי, ולא רגשני כמו מה שהוא מביא לבמה בדרך כלל. אבל ביחד עם החיבור הרגשי, הגיע חוסר דיוק די מטריד בשירה. כך שהשבוע ג'ייקוב עלה בסקאלה אחת וירד בסקאלה השניה. וכן, אני מודע לכך שהיו תקלות טכניות. זאת לא הבעיה. הבעיה היא ג'ייקוב.

קייסי אברמס – Harder To Breathe

זה שיר די מאעפן, וזה קצת הכתיב את הביצוע. בכל פעם שהוא הולך למקום הג'אזי, הוא נהדר, אבל יש לו איזשהו מחסום פסיכולוגי עם רוק. הקול שלו עצור, וזה קצת מכוון וקצת – כך נראה – מעבר לשליטתו. הוא מנסה לעשות "קול רוק", ונהמה. וזה לא לגמרי עובד. הפאלצט שלו בסוף היה יפהפה. והנשיקה לג'יילו היתה דבילית.

טפאנו לאנגון – Closer

יש לי רק שאלה אחת בנוגע לסטפאנו: למה הוא עדיין כאן? הוא בינוני כל כך. כאילו, ברור לי שהוא חתיך, כן? אבל הוא לא עד כדי כך חתיך. הפער בינו לבין כל השאר – אפילו ג'ייקוב – גדול כתהום. והגיע הזמן שהוא ילך הביתה.

לורן אליינה – Born To Fly

זה שיר קאנטרי די מעצבן. לא נורא מעצבן, כמו השיר של סקוטי, אבל די מעצבן. והיא שרה אותו טוב מאד. אבל – וזה נכון לרוב הזמרים השבוע, אבל במיוחד לשני ילדי הקאנטרי – יש לכם עשור שלם לבחור ממנו, וזה מה שאתם שרים? (סליחה על האיכות של הקליפ, אגב. בטח אפשר למצוא קליפ טוב יותר, אבל הקליפים מהערוץ האלה לא נמחקים כל כך מהר, אז אני מעדיף להשתמש בהם).

צריכים להיות בוטום 3: סקוטי, סטפאנו, ג'ייקוב

היו בוטום 3: היילי, סטפאנו, ג'ייקוב

הולך הביתה: סטפאנו

הגיע הזמן! זאת הדחה שציפינו לה ימים רבים. סטפאנו נראה כמו בחור מקסים, ויש לו קול נעים, אבל הוא לא מספיק טוב. בשבוע הבא נקבל ערב מהשירים של קרול קינג, שיש לה שירים טובים מאד, אבל לא מספיק מהם לתוכנית.

3 מחשבות על “דידי צופה באיידול – טופ 7”

  1. אני דווקא חושבת שהטופ 3 יהיו ג'יימס קייסי והיילי ושסקוטי יגיע למקום 4. זה דרש אומץ מטורף לעשות שיר כל כך מנוגן של זמרת כל כך פופולרית. ההשוואה היתה מאוד מסוכנת ואיך שהוא היא הצליחה לעבור את זה בשלום. לא ברור לי איך.
    אגב אין לי בעיה עם השיר של מרון 5 אבל הוא לא מספיק מעניין בשביל מישהו שהוא לא אדם לווין לשיר. זה כמו בשירים של קולדפליי. כל אדם חוץ מכריס מרטין נשמע מונוטוני למוות. אה וגם כריס מרטין.

    צודק לגבי קרול קינג (וחבל שלורן כבר שרה העונה You Make Me Feel Like A Natural Woman כי זה יכל לעבוד נפלא אצל היילי). מקווה שהיילי תשיר I Feel The Earth Move וקייסי Youve Got A Friend. זה עלול למשוך אותם למעלה בחזרה.

    1. הלוואי שהייתי אופטימי כמוך. גמר שכולל את היילי וקייסי או היילי וג'יימס או קייסי וג'יימס יהיה מגניב. אבל קשה לי להאמין שזה יקרה.

  2. ואגב אני יודעת שברוק וויט עשתה ביצוע נהדר לשיר הזה אבל הגוון הקולי שלה כל כך שונה משל היילי שאני אפילו לא חושבת שזה יהווה בעיה.

כתיבת תגובה

