טוב, עכשיו Green Lantern יכול רק לאכזב אותי (טריילר)

בהתחלה לא היו לי ציפיות. אחר כך ראיתי את הטריילר המלא הראשון והייתי סקפטי.  ואז יצא הטריילר הארוך של וונדרקון והתחלתי להשתכנע. ועכשיו יוצאת הפרסומת הטלויזיונית שלפניכם, ואני משוכנע: אני חושב שזה יהיה סרט מגניב. זה אומר שעכשיו יש לי ציפיות. ואולי חבל שכך. כשהולכים לסרט בלי ציפיות, קל יותר להנות ממנו. לראיה: נהניתי מת'ור. ואם היו לי ציפיות כמו שיש לי מהפנס, אני חושב שהייתי מתבאס. נמצא ב-The Beat.

מחשבה אחת על “טוב, עכשיו Green Lantern יכול רק לאכזב אותי (טריילר)”

כתיבת תגובה

