דידי צופה באיידול – טופ 5

מבחינתי, השבוע היה שבוע של שתי נקודות קיצון. מתמודדת אחת היתה נפלאה, מתמודד אחד היה נורא. והשלושה האחרים היו בסדר. השבוע, המפיקים חזרו להיות נודניקים בנוגע לסרטונים ביוטיוב, אז אני מקווה שמה שהעליתי יישאר באוויר.

ג'יימס דרבין – Closer To The Edge

זה היה בסדר. אין לי הרבה מה לומר על זה.

ג'ייקוב לאסק – No Air

הוא צווח. זה היה מעצבן. לך הביתה, ג'ייקוב. השופטים מחכים שהוא ימצא את עצמו. אני רוצה שהוא ימצא את עצמו בבית. הוא חושב שהוא אמן לכולם. הוא טועה.

לורן אליינה – Flat On The Floor

זה סוג של קאנטרי שהוא די בלתי נסבל בעיני. היא עשתה עם השיר עבודה מעולה, אבל התקשיתי להנות. לתשומת לבו של סטיבן, היא כבר בת 16. למה השירים של קארי סובלים או ממילים מזוויעות (Jesus Take The Wheel) או מלחן נוראי?

סקוטי מקרירי – Gone

המניירות שלו מתחילות ממש לעצבן אותי. הן תמיד היו שם, אבל הן מקצינות משבוע לשבוע. וברגע שהוא עולה ברגיסטר, איכות הקול שלו יורדת פלאים.

היילי ריינהרט – You And I

אני מתקשה להחליט האם ג'ימי מנסה לחבל בה או להפוך אותה למנצחת. זה היה ביצוע סקסי מאד לשיר שלא שמעתי בחיים (מצד שני, גם את השירים של לורן וסקוטי לא הכרתי, וזה היה שיר טוב יותר). באופן מוזר, הביצוע לשיר של גאגא הביא אותה למקום הכי ג'ניס ג'ופליני שלה. כי לצד הנהמה שבקול שלנו, שמענו השבוע בבירור את השריטה בקול שלה. וזאת שריטה נהדרת. לאט לאט, משבוע לשבוע, אני מתאהב בה.

ג'יימס דרבין – Without You

זה השיר הקיטשי בעולם, אבל זה היה ביצוע כן מאד. חף מאירוניה. ואם יש לו יתרון אמיתי אחד על אדם הרי זה שאדם לא מסוגל לעשות שום דבר בלי אירוניה. זה היה ביצוע טוב. אני בהחלט יכול לחיות עם גמר עם ג'יימס והיילי.

ג'ייקוב לאסק – Love Hurts

לא, ג'ייקוב. לא האהבה כואבת. להקשיב לך צווח, זה כואב. מילים לא יתארו עד כמה נמאס לי ממנו. ורנדי, לצווח =/ לשיר גבוה. בסדר?

לורן אליינה – Unchained Melody

זה שיר שאפשר לתת לו ביצוע מדהים או ביצוע נדוש להדהים. לורן נפלה איפשהו באמצע. ווקאלית, היא עשתה איתו כמה דברים מעניינים, אבל זה היה ביצוע קטן שניסה להיות גדול. זה ביצוע ממש ממש טוב… למופע הסיום בתיכון.

סקוטי מקרירי – You Were Always On My Mind

זה… אהה… זה היה ממש לא רע! הוא לקח את השיר אליו, למקום בו הוא מרגיש בנוח, ועשה איתו בדיוק מה שהוא רצה. אני חושב שזאת היתה ההופעה הכי טובה שלו מזה זמן מה.

היילי ריינהרט – The House Of The Rising Sun

כשסיימתי לשמוע את הביצוע הזה, שמעתי אותו שוב. זה אחד השירים הכי טובים בכל הזמנים. זה היה ביצוע נהדר. היא יותר טובה כל שבוע. העצה ששריל קרואו נתנה לה (לפתוח בא-קאפלה) היתה הדבר בעל הערך היחיד שהיא אמרה השבוע, אבל הוא היה שווה את הנוכחות שלה. ה-"My Mother Was A Taylor" שלה היה פשוט מדהים. מנסר את הנשמה. בסופו של דבר היא נשברה והתחילה לחייך, אולי בגלל שהיא ידעה כמה זה מדהים. אבל בחצי הראשון של השיר היא גם היתה במצב הרוח ההולם למה שהיא שרה.

צריך לעוף: ג'ייקוב לאסק

עף: ג'ייקוב לאסק

היה שלב שבו נראה שאמריקה פשוט מעיפה את הבחורות אחת אחרי השניה. ואז נשארו שתיים. ומאז אמריקה העיפה רק בחורים. נשארו שניים. ואני חייב להודות, אין הרכב גמר שיפתיע אותי בשלב הזה. בשבועיים הקרובים, כל שניים יכולים לעוף. אני חושב שהמצב של הבנים קצת יותר טוב מבחינת ההצבעות – הם היחידים שאף פעם לא היו בתחתית – אבל לכו תדעו.

4 מחשבות על “דידי צופה באיידול – טופ 5”

  1. הביצוע האחרון של היילי הוא היחידי שאהבתי. אני מתחילה להתרגל לרעיון של ניצחון של היילי, במיוחד לאחר 3 עונות של גברים שזכו. אגב, למרות שהסגנון שונה לחלוטין, לפתוח באקפלה את השיר הזה?

    כנראה ששריל קרואו לא שמעה על גברת קטנה בשם שיבון מגנוס.
    לעניות דעתי הביצוע של שיבון לשיר הזה (קשה להאמין, אבל זה היה רק שנה שעברה) היה אחד הטובים בהיסטוריה של התוכנית. אבא שלי התעצבן כשרנדי אמר לג'ייקוב שזה היה התו הגבוה ביותר שנשמע בתוכנית כי הוא טוען ששיבון שרה גבוה יותר בריספקט (ויותר טוב כמובן).

    היילי שרה שונה אז קשה לי להשוות בכל זאת, אבל פתיחה באקפלה זה לא מהפכני. לא עם השיר הזה באיידול ולא בכלל.

  2. היילי המלכה! לא אהבתי את הביצוע של שיבון לשיר הזה, אף פעם לא הבנתי על מה ההתלהבות והיילי נתנה את הביצוע הטוב של העונה. לורן נחמדה אבל בינונית, ג'יימס מזייף בעקביות ומעצבן שהשופטים מתעלמים מזה לחלוטין (הקול שלו גם נשמע צורם)וסקוטי בסדר במה שהוא עושה.
    בכלל, מישהו מבין מה הולך עם השופטים? איך הם החמיאו לביצוע המזעזע הראשון של ג'יימס? ולביצועים של ג'ייקוב? וקטלו את הביצוע של היילי רק כי היא לקחה סיכון? מה נסגר עם האנשים האלה העונה?

    בקיצור- היילי לגמר, מצדי שתתחרה גם מול עצמה ושתיקח אותו.

  3. מסכים שהביצוע השני של היילי היה הטוב ביותר באותו ערב ושסקוטי (הסופר-מעצבן) דווקא היה טוב (אם עוצמים עיניים)… אבל אי אפשר להתעלם מג'יימס שאמנם הפעם נתן ביצועים טובים אבל לא מדהימים כמו בשבועות האחרונים ועדיין, הוא כל כך אנושי ונקי מפוזה כך שאני לגמרי בעד גמר ג'יימס-לורן שבו ידו של ג'יימס על העליונה…

    מקווה שלורן היא הבאה בתור ללכת כי הקטע שלה ושל הבטחון העצמי שלה פשוט מוצה ביג-טיים…

    ודרך אגב – נכון שהמופע של JLO היה מדהים? אז הדיבור בארה"ב הוא שזה הוקלט מראש ולא שודר בלייב (כך שכשראיין אמר שהיא הולכת להחליף בגדים הוא בעצם שיקר) – קצת מבאס אם נכון…

כתיבת תגובה

