4 מחשבות על “כתבתי על אנדרואיד, פרגמנטציה והשוק הישראלי ב-YNET”

  1. צריך להגיד שהסיבה העיקרית להצלחה של השוק האפור שדיברת עליו הוא שאין שום טעם לרכוש את המכשיר מחברות הסלולר אם אתה באמת רוצה מכשיר שתוכל להשתמש בו כמו שצריך.
    אם ברגע שאני מחליף ROM חברות הסלולר מסירות את האחריות, אין שום טעם לרכוש אנדרויד אצלהן.
    אמנם האדם הפשוט לא מרגיש את זה אבל אין שום סיכוי שגיק ירכוש מכשיר ביוקר כשהוא לא יכול לעשות איתו שינויים בסיסיים שיובילו לעבודה טובה ונוחה יותר.

    1. אתה מדבר על סגמנט בשוק שהוא עדיין קטן. אפילו אני לא שייך אליו. אני מפיל מכשירים, אני. וכל עוד אני לא רוצה מוטורולה Defy, אני צריך אחריות. מה שאני רוצה זה רומים טובים מהמפעילות שמתעדכנים מהר. החלק הראשון מתחיל לקרות. הרום הרשמי של הגלקסי אייס טוב בה-ר-ב-ה ממה שהרום המקורי של הגלקסי S היה.

      השוק של סמארטפונים כיום מכיל אנשים שרק לפני שנה לא היו מעלים בדעתם לרכוש סמארטפון (אפילו לא אייפון). לשוק המתרחב הזה, המפעילות צריכות לתת שירות טוב. אם הן לא יעשו את זה, אנשים יפנו לשוק האפור ולרומים הצרובים.

  2. מסכים שרום טוב מהמפעילה הוא חשוב. אין על זה שום ויכוח.
    צריך לזכור שבסוף אותם גיקים early adopters הם אלה שחושפים את הגאדג'טים לציבור. אם הם לא יהנו מהמכשיר ויוכלו לתפעל אותו כמו שהם רואים לנכון ייקח למכשיר הרבה יותר זמן לתפוס בשוק, אם בכלל.

כתיבת תגובה

