נאומי הפרידה המרגשים של רדקליף, ווטסון, גרינט ורולינג בפרמיירה של הארי פוטר האחרון

אני מקווה לספר לכם מה אני חשבתי על הסרט לפני סוף השבוע. אני רואה אותו ברביעי.  נמצא ב-Topless Robot.

3 מחשבות על “נאומי הפרידה המרגשים של רדקליף, ווטסון, גרינט ורולינג בפרמיירה של הארי פוטר האחרון”

    1. אם אני אעשה את זה, זה יהיה אחרי שאראה את הגרסה הבריטית. אני סובל מתשישות סיכומים קלה בעקבות הניסיון לסקר את טרו בלאד. נשברתי באמצע הפרק השני.

      1. הו, אוקי..
        רק מה זה אומרת גרסא בריטית? מה ששודר באמריקה ומה שישודר בבריטניה זה אותה גרסא לא?

כתיבת תגובה

