מחשבות על המועמדים לאמי

כן, זה עוד פוסט שהיה צריך להיכתב בצהריים ונכתב בלילה. זה יום כזה. בכל מקרה, זה הזמן בשנה בו בדרך כלל אני זועם על הסדרות והשחקנים שמצביעי האמי התעלמו מהם. ויש קצת מזה גם הפעם. אבל בסה"כ, אני מרוצה. אני אתעכב רק על הקטגוריות המשמעותיות שבהן יש לי פייבוריטים. רשימה מלאה תמצאו כאן.

הסדרה הטובה ביותר, דרמה

אמפריית הפשע

דקסטר

מאד מן

משחקי הכס

האשה הטובה

אורות ליל שישי

יש! משחכ"ס מועמדת! ואם היא תזכה, אני לא אתלונן. אבל מאד מן צריכה לקחת. היתה לה עונה מעולה. מרגיזה בהיעדרותה: Justified. בהערת אגב, HBO השלימה קמבאק יפה עם אמפריית הרשע ומשחקי הכס.

הסדרה הטובה ביותר, קומדיה

30 רוק

גלי

המשרד

משפחה מודרנית

Parks and Recreation

אין מועמדות לקומיוניטי. בה.

השחקן הטוב ביותר, דרמה

סטיב בושמי, אמפריית הרשע

מייקל סי. הול, דקסטר

יו לואי, האוס

ג'ון האם, מאד מן

קייל צ'נדלר, אורות ליל שישי

טימותי אוליפנט, Justified

זאת אחת השנים האלה בהן, בגלל הלו"ז, "שובר שורות" לא מועמד לשום דבר. מה שאומר שאלא אם קייל צ'נדלר יקבל אמי ניחומים על ביטול הסדרה, ג'ון האם לוקח. ובצדק. המועמדות של אוליפנט משמחת.

השחקנית הטובה ביותר, דרמה

קוני בריטון, אורות ליל שישי

אליזבת' מוס, מאד מן

מריסקה הארגיטאיי, חוק וסדר SVU

ג'וליאנה מרגוליס, האשה הטובה

מיראייל אינוס, The Killing

קאתי בייטס, Harry's Law

עונה אחרונה להארגיטאיי נגד ג'וליאנה מרגוליס. אני בעד מוס.

שחקן המשנה הטוב ביותר, דרמה

אנדרה בראוור, Men of a Certain Age

וולטון גוגינס, Justified

ג'וש צ'ארלס, האשה הטובה

ג'ון סלאטרי, מאד מן

אלן קמינגס, האשה הטובה

פיטר דינקלייג', משחקי הכס

זאת חתיכת קטגוריה, זאת. המועמד הז'אנרי – דינדקלייג' – הוא מועמד ראוי. ג'ון נובל שוב נדפק. שמישהו ייתן לו כבר אמי על הדברים שהוא עושה בפרינג'! אבל המועמד שלי הוא וולטון גוגינס. הדברים שהוא עושה ב-Justified הם בית ספר למשחק.

שחקנית המשנה הטובה ביותר, דרמה

קלי מקדונלד, אמפריית הרשע

כריסטינה ברנסקי, האשה הטובה

ארצ'י פנג'אבי , האשה הטובה

מישל פורבס, The Killing

כריסטינה הנדריקס, מאד מן

מארגו מארטינדייל, Justified

פורבס והנדריקס. ממממ. פורבס והנדריקס. אבל כהוכחה ניצחת לכך שאזור החלציים שלי לא חושב במקומי, אני בעד מארטינדייל. היא נ-ה-ד-ר-ת.

התסריט הטוב ביותר, סדרת דרמה

אורות ליל שישי, Always

משחקי הכס, Baelor

The Killing, פיילוט

מאד מן, The Suitcase

מאד מן, Blowing Smoke

וואו. אוקיי. תשמעו. אני מאד אוהב את משחקי הכס. אני חושב שבאילור היה פרק נפלא. אתם יודעים את זה, נכון? נפלא. אבל The Suitcase הוא יצירת מופת. אין דברים כאלה.

הבימוי הטוב ביותר, סדרת דרמה

אמפריית הרשע, אמפריית הרשע (פיילוט)

אמפריית הרשע, Anastasia

משפחת בורג'יה (לא, אני לא משתמש בשם שהוט נתנו לסדרה הזאת), The Poisoned Chalice / The Assassin

משחקי הכס, Winter is Coming

The Killing, פיילוט

אוה. סופסוף קטגוריה שבה אני לא מאבד Geek Cred. משחקי הכס, כל הדרך!

2 מחשבות על “מחשבות על המועמדים לאמי”

  1. מסכים וחותם עם כל מילה. חוץ משחקני המשנה שאני פשוט לא מכיר. איפה משודר Justified? לא שמעתי על זה עד השבועיים האחרונים עם כל הדיבורים על זה בהקשר של האמי.

כתיבת תגובה

