האתחול של DC Comics: פרסומת שלהם, הצהרת כוונות שלי

נתחיל בפרסומת:

ועכשיו להצהרת הכוונות: אני מתכנן לקנות, דיגיטלית, את כל 52 חוברות המס'1 שיוצאות בספטמבר. ואני הולך לכתוב כמה שורות על כל אחת מהן. יכול להיות שאני גם אכתוב על כל החוויה, אבל אני עוד לא יודע האם זה יהיה כאן או בבמה אחרת.

כפי כתבתי כבר בעבר, אני תומך מאד בצעד של DC להוציא את כל החוברות לדיגיטל באותו היום בו הן יוצאות לחנויות. אני לא מת על התמחור, אבל כן רוצה לתמוך בכיוון. ואני גם רוצה סוג של קריאת כיוון של היקום החדש של DC.

2 מחשבות על “האתחול של DC Comics: פרסומת שלהם, הצהרת כוונות שלי”

  1. לדעתי הוצאת חוברות קומיקס באופן דיגיטלי זהו אקט בעייתי באופן כללי. שלא בדומה למדיומים מודפסים אחרים שאפשר להמיר לדיגיטלי, בקומיקס צורת הקריאה מדף מודפס היא חשובה מאוד.
    היכולת להתמקד בפריים אחד או בכמה פריימים בהינד עפעף או לעבור עמוד לאחור וכד' זוהי חלק מחווית הקריאה. אני קורא קומיקסים באופן דיגיטלי כבר זמן רב אך אם תהיה לי אופציה, תמיד אעדיף את הגרסה המודפסת. רק חבל שהיא יקרה כלכך לרוב.

    1. אני משתמש בתוכנות של קומיקסולוג'י, ומוצא שהחוויה הדיגיטלית מצוינת. בנייד, היא מתמקדת בפריימים, בטאבלטים ובדפדפן היא נותנת מבט של העמוד כולו. ואפשר להגדיל ולהקטין. בעיני, זאת חוויה טובה לפחות באותה המידה.

כתיבת תגובה

