חידה נושאת פרס (הפרס הוא בירה) – עדכון (גרסאות קלות יותר של 2 מהשאלות)

אז כפי שהזכרתי כאן כבר, בשלישי הבא אני עושה מחליף קריירה והופך לדיג'יי. טוב, לא באמת. אבל אני כן עושה ערב בבלום בר, שבו אני שם מוזיקה. אני קורא לזה Geekdom, וזה ערב של מוזיקה לגיקים. אם, משום מה, אין לכם פייסבוק, אתם יכולים למצוא את הארוע באתר של הבלום.

אז חשבתי, איך אני יכול לקדם את הערב הזה? והחלטתי ללכת על משהו שאנשים אוהבים: בירה. וחידות.

כל אחד משלושת המשפטים הבאים מייצג שיר שאני הולך לנגן. הראשון שיפענח את שלושתם, זוכה בבירה על חשבוני בשלישי הבא. ניחושים חלקיים לא יזכו לתשובה. אפשר לענות כאן או בפייסבוק (כי חלקכם ממילא מגיבים שם).

הנה הרמזים (יש לציין, הם לא מתייחסים רק לשמות השירים והמבצעים, כי אם גם לתוכן):

* איש חולני מסתובב עם קדושה

* נו, לא הלכת כבר? אני שמחה

* האם הפרחונית רוצה לשרוף נייר

ועכשיו, מכיוון שאף אחד לא ענה והיו תלונות שהרמזים קשים מדי, גרסאות קלות יותר של שתיים מהשאלות (היו אנשים שידעו את השניה):

* לאיש החול קשה עם הקדושה

* נו, לא הלכת כבר? אני שמחה

* אמנו התפרחת רוצה שמשהו מרושע יבוא אליה

2 מחשבות על “חידה נושאת פרס (הפרס הוא בירה) – עדכון (גרסאות קלות יותר של 2 מהשאלות)”

כתיבת תגובה

