אין סיכום דוקטור השבוע

הפרק עצבן אותי. הוא חש קלישאתי, דמויות סובבו במאמץ כדי שיאמרו את הדברים הנכונים, ובאופן כללי התעצבנתי.

הבנו. זה טוב להפחיד ילדים. זה רע להגן ילדים מפחד. ולכן כל האנשים שמתלוננים על כך שדוקטור הו מפחיד את הילדים שלהם הם נודניקים. אני מסכים עם הטענה, אבל לא חשתי צורך לסבול פרק שלם שיטיף לה. בה.

נתראה בשבוע הבא.

6 מחשבות על “אין סיכום דוקטור השבוע”

  1. אני אשמח לחלוק עליך. מבחינתי הפרק הזה היה דוקטור קלאסי שהיווה הפוגה מבורכת מהעלילה הכללית של העונה והחזיר אותנו ליסודות – הדוקטור מסתובב לו בזמן ובמרחב עם בחורה מדליקה (ובמקרה הזה גם בעלה) ונלחם במפלצות כדי לעזור לאחרים. אם זה היה עוד פרק עם ריבר וה-silence הייתי מתעצבן.

  2. האמת שדווקא די אהבתי את הפרק. כל הפואנטה של הסדרה זה הסיפורים הלא קשורים, ולמרות שהפרק הזה היה קצת קלישאתי, הוא עדיין היה מצוין ועשוי טוב.

  3. הוא פשוט היה קצת תלוש מהסיפור הדוקטורי, לדעתי ועם סוף אובר-קיטשי. מה גם שיותר מפעם אחת ראינו אנשים נכלאים בבתי בובות / הופכים לבובות כך שהחלק הספציפי הזה לא היה מספיק מעניין.

  4. טוב לדעת שאני לא היחיד שהתאכזבתי מהפרק, הוא הרגיש לי כמו ניסיון כושל לחכות את הפרקים עם המלאכים שהם באמת פרקים מפחידים ומעולים!

כתיבת תגובה

