פרויקט ה-52: Detective Comics #1

נראה יותר טוב ממה שזה כתוב

אנחנו מגיעים לשמות הגדולים באמת של DC. כמו באטמן. Detective Comics הוא הקומיקס בו באטמן נולד. זאת אחת הסדרות הותיקות בעולם הקומיקס. ואני מאד אוהב את באטמן. כי… נו… הוא באטמן.

והחוברת הזאת מצוירת נהדר. בחור מאד מוכשר הצייר. היא כתובה קצת פחות טוב. הייתי אומר שהכותב קצת פחות מוכשר, אבל זה אותו בנאדם כמו הצייר: טוני דניאל.

זה סיפור על באטמן ועל הג'וקר, אבל לא רק, ולא באמת. יש משהו מאחורי הקלעים. זה קצת העולם שאחרי "האביר האפל", בכך שרוב גותאם צדה אחרי באטמן בעודו מבצע את מעשי הגבורה שלו. אבל זה באטמן מאד יהיר. באטמן קצת אטום.

הצד של הנבלים מעניין יותר. עם ג'וקר ועם נבל נוסף, עליו לא ארחיב. ותכלס, זה קומיקס שכולו בנוי כדרך אל הפאנל האחרון שלו. הפאנל האחרון הוא זה שאמור לגרום לכם להמשיך לקרוא. הוא זה שנועד לגרום לקוראים לומר "מה? אני חייב לדעת מה קורה עם זה". ועלי… זה לא כל כך עבד. אני לא כל כך אוהב את הבאטמן של החוברת הזאת. לא מת על תמהיל המתח/אימה שלה. זה אמור להיות מותח ומרגש, אבל אני חשתי שרק האמנות מחזיקה את החוברת. לא הכתיבה. אוף.

כתיבת תגובה

