פרויקט ה-52: Hawk and Dove #1

לא היה להם ממש סיכוי איתי

הרצף הקצת שלילי שלי ממשיך עם חוברת שיש לי שתי בעיות מרכזיות איתה. האחת היא Hawk. הוא דמות מעצבנת. הוא היה דמות מעצבנת כשגייל סימון כתבה אותו, והוא בטח דמות מעצבנת עכשיו. אני יודע שהוא אווטאר המלחמה וכאלה, אבל רבאק. הוא מעצבן. Dove היא אווטאר השלום. היה לה פוטנציאל להיות מעצבנת פי אלף, אבל היא לא.

הבעיה השניה שלי אתה היא רוב לייפלד. אני לא סובל אותו, ואת האנטומיה המגוחכת שלו (למרות שאני חושב שהוא השתפר בזה, בסך הכל).

אחרי ששמנו את זה על השולחן, צריך לומר שזאת לא חוברת רעה. ניקו את רוב ההיסטוריה של הדמויות, ומה שיש מוצג באופן די ברור, וכולל גם סודות חדשים בנוגע לסיבה שדון גריינג'ר הפכה להיות Dove. ויש כאן את Deadman בתור החבר שלה, שזה די חביב, ומספק המשכיות להופעה של הדמויות ב-Brightest Day (עוד סדרה שבה האנק "נץ" הול היה בלתי נסבל). יש תעלומה מעניינת, וזומבים. האקשן סבבה. זה ממש בסדר, כזה. אבל זה לא יותר מבסדר. מה שלא מאד מפתיע. זאת חוברת ש-DC מצפה שתירכש על ידי המעריצים שעדיין נותרו ללייפלד. הם לא מסתכנים איתו בחוברת בעלת פרופיל גבוה יותר. וזה די מובן. זאת לא חוברת שאני אמשיך לקרוא. אבל גם זה לא מאד מפתיע.

כתיבת תגובה

