פרויקט ה-52: Men of War #1

חיילים בעולם של גיבורי על

אני חייב להודות שזה קומיקס אחד שאני בור לחלוטין בכל הנוגע להיסטוריה שלו. קומיקס מלחמתי אף פעם לא משך אותי במיוחד. הגליון הראשון הוא בבירור סוג של סיפור מקור, וספציפית של הסמל רוק – דמות שגם אני שמעתי עליה. שאולי הוא ה… בן של הסמל רוק המקורי? אם נתעלם לרגע מהאתחול וכאלה?

בכל מקרה, זה קומיקס מלחמתי כתוב היטב ומצויר מצוין, עם מגע ממש עדין של כוחות על ברקע שמזכיר שאנחנו בכל זאת ביקום של DC. השילוב של כוחות העל היה החלק המעניין ביותר בסיפור בעיני, מכיוון שזאת הדרך בה הסיפור הזה שונה מאינספור סרטי מלחמה. קיומם של אנשים עם כוחות על משפיע על קרבות, בכל מני דרכים. ואני חושב שיהיה מעניין אם הסדרה תחקור את זה.

עם זאת, אני חושב שהסדרה הזאת ואני לא נועדנו זה לזה. אני חושב שזה כנראה טוב בתור מה שזה, אבל נראה לי שאני לא קהל היעד של קומיקס מלחמתי. מצד שני, אני שמח שקראתי אותו, ולא הייתי עושה את זה אלמלא ההחלטה לקרוא את כל 52 החוברות החדשות.

כתיבת תגובה

