פרויקט ה-52: Static Shock #1

לא משהו. או לא בשבילי. אחד מאלה.

הנה עוד קומיקס שלא כל כך אהבתי. Static Shock הוא סוג של קומיקס נוער, כמו שלא כל כך עושים הרבה היום, ובעיקר לא ב-DC. לא מפתיע לגלות שהדמות נוצרה במקור בעבור מארוול. היו לי כמה בעיות עם הקומיקס. ראשית, בגל של חוברות שנועדו להיות נגישות לקוראים חדשים, דווקא לדמות הזאת – שיש לה יחסית מעט היסטוריה, בטח לעומת הבאטמנים של העולם – היתה חוברת ראשונה בה האקספוזיציה פוזרה באקשן באופן לא מאד נגיש, או אמין או מוצלח.

בעיה נוספת היתה העובדה שחשתי שהקומיקס ממש ממש ממש מנסה להיות מגניב. והוא… לא. הוא הרגיש לי מיושן, ולא יוצא דופן או מעניין בשום צורה. ובעיקר לא מגניב. חשוב לציין ששוב יש כאן הטיה שלי: זה קומיקס שבבירור נועד לקהל צעיר יותר, ואני הולך ומתקרב ליומולדת 40. לא שאני מרגיש בגילי רוב הזמן, אבל כנראה שכן יש לו משקל. אולי.

עד כה, מבין החוברות שקראתי (יש רק שתי חוברות מההשקה שעוד לא קראתי. ייקראו ויסוקרו הלילה, לצד אלה שכן קראתי ועוד לא כתבתי עליהם), זאת החוברת הכי פחות מוצלחת באתחול. לפחות מבחינתי.

כתיבת תגובה

